28 Mayıs 2012 Pazartesi

El emeği, göz nuru gelin ayakkabılarım :)

Tamam, kabul ediyorum yapması çok vaktimi almamış olabilir. Hatta 5 dakika bile sürmemiş olabilir ama sonuçta yine de bir el emeği söz konusu :) En başından beri kendi gelin ayakkabımı kendim süslemek istemiştim ve sonunda dün bu isteğimi gerçekleştirdim :) Dün İzmir Çınarlı'da süs eşyaları satan bir mağazadan aldığım kendinden yapışkanlı güllerimi sedef rengi gelin ayakkabılarıma yapıştırdım :) 


Cici gelin ayakkabılarım :)
Bu tarz gelin ayakkabısı isteyen bayanlar, sakın ha gidip süslü ayakkabılara fahiş fiyatlar vermeyin. Normalde 150 TL'den aşağı satılmayan süslü gelin ayakkabılarını çok uygun fiyatlara kendiniz mal edebilirsiniz. Ayakkabımı 60 TL'ye aldım. İçinde 10'ar adet gül bulunan paketlerin ise tanesi 2 TL. Bu şekilde ayakkabınızı hem kendi zevkinize göre süsleyebilir, hem de çok para harcamazsınız benden tavsiye :)

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template