19 Mayıs 2012 Cumartesi

glade microspray in sebep olduğu makro cinnet

Yahu şu glade mikrospreyi kim tasarlamışsa onun gözüne glade in bütün oda spreylerini sıkmak istiyorum ki hem acısından kıvrım kıvrım kıvransın, hem de kör olsun pezevenk. Bir tuvalet koku spreyi bu kadar mı dandik, bu kadar mı lanet olur? Kapanınca açılmak bilmez, açılınca kapanmak bilmez; uyduruk plastik aksamı içerisine spreyi doğru pozisyonda yerleştirip kapatabilmek için beyin cerrahı titizliğinde çalışmak gerekir... O sprey bitmesin de değiştirmek zorunda kalmayayım diye içimden bildiğim bütün duaları okur oldum. 

Glade microspray: Bildiin ömür törpüsü
"O kadar para verdim burda mı bırakcam yaaaee" mantığıyla, taşınırken eski evimin tuvaletinden üşenmeden söküp yeni evime getirdim -malım çok kıymetlidir ayıptır söylemesi-. Zaten eski ev sahibime kıl olduğum için evden ayrılırken bir tane iğne bile bırakmamak için almayacağım şeyleri ya attım, ya da ihtiyacı olanlara verdim. O eve ilk taşındığımızda ampüller bile yoktu, çıkarken ne kadar ampül varsa hepsini topladım. Pezevenk bi günden bi güne evde bi sorun var mı diye bile sormadı. Anca parasını alsın gavat. O ahır gibi eve 400 tl kira alıyodu açgözlü hayvan. 

Altı üstü tuvalet çiş-kaka kokmasın diye yapılmış dandik bişey yüzünden resmen sinir krizi geçircektim.  Hem ex-ev sahibime hem de glade micspray i tasarlayan puşta sövdüm de sövdüm.Baktım o dandik sprey girmiyo içine "Eeeh seni de sikerim plastiğine de" diyip gözümün görmeyeceği bir yere kaldırdım... Siz siz olun bu ömür törpüsünü evinize sokmayın.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template