13 Mayıs 2012 Pazar

Güzel bir haftasonunun ardından...

Haftasonlarını herkes gibi ben de çok seviyorum... Hatta Cumartesi günleri ile aramda özel bir bağ olduğunu bile düşünmeye başladım. Cumartesi gelene kadar onu çok özlüyorum, bütün hafta hep onu düşünüyorum. Sanırım Cumartesi günlerine aşığım. Tabii her hafta büyük heyecanla beklediğim Cumartesi aynı "bad boy" aşk'ım tadında... Bütün hafta beni kendisine hasret bırakıp kısacık bi süreliğine geliyo ve ben daha ona doyamadan bitiyo :( Haftasonu yine ışık hızında geçti gitti :( Dün ablamlarla birlikte annem ve babamı ziyarete gittik. Oldukça eğlenceli geçti günümüz. Bugün de sevgilim geldi, birlikte gezdik tozduk, ben Mavi Jeans'e gidip alışveriş yaptım dayanamayıp :) Skinny jean'lerdeki %30 indirimden faydalanıp 2 hafta önce bi jean almıştım kendime, hazır bulmuşum fırsatı bugün de hem bir jean daha aldım hem de 2 tane t-shirt aldım. 



                     
                       Bugün Mavi'den aldığım Skinny jean. Yaklaşık 70 TL'ye mal oldu. Gayet uygun :)

Bunlar da cici t-shirt'lerim. Bu t-shirt'lerde de %30 indirim vardı. Anacım zaten normal fiyatı 50 tl imiş. Ben de etiketine bakmdan ne de olsa indirim var diye aldım. O kadar da ucuza gelmediler yani, normal fiyata almış gibi bişey oldum :) Neyse en azından içime sindiler diyebilirim :)


Bu arada konudan konuya atladığımın farkındayım ama çok sevgili dostum İrem (ki kendisi bu blog'u açmamda ilham kaynağı olmuştur:) ) için iki blog banner'ı tasarladım. Onun için yaptığım bannerları buraya koyup beğenisine sunuyorum :)




Aceleye geldiği için şu an iki tane yapabildim ancak canım, umarım beğenirsin.

PS: Blog'ta orijinal boyutu ile görünmeyecektir, ben sana mail ile de yollarım canım :)

2 kişi bişi demiş::

  1. ay kuzucuummm teşekkür ederim :) valla blog alemlerinde yalnız değilim artık :)
    blogum tam istediğim gibi çok mutluyum şimdi :)
    bu arada yeni cicilerini güle güle giy eskit :)ben de inceliyim skinny jeanlerden alıcam.şimdilik bootcut modellerle devam :P

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim tatlım beğenmene çok sevindim güle güle kullan :) Blog alemine girdim ama henüz belli bi'şey üzerine yoğunlaşamadım havadan sudan yazıyorum :)

    Skinny jean giye giye belimdeki simitler de löp löp fışkırmaya başladı zaten. Kadın milletinin kendine yaptığı en büyük eziyetin bu skinny jean'ler olduğunu düşünüyorum :) Ne demiş atalarımız; "No pain, no gain" :D

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template