12 Mayıs 2012 Cumartesi

Sabah sabah rüyanda mı gördün blog'u?

Bundan 1 yıl önce Julie&Julia filminden özenip kendime bi blog sayfası açmış, hiç bi paylaşım yapmamıştım. Çünkü blog'u açınca kendimi orman çocuğu Mowgli gibi hissettim. Blog sayfasına boş boş bakıyorum, içimden de "Eee ne olacak şimdi yani ne yapılıyo ki bu blogla?" diyorum. Millete bakıyorum anam maşallah sanki para bastırıp grafik tasarımcılara yaptırmışlar sayfayı. Bi de kendi sayfama bakıyorum. Blog için mevcut keko arka planlardan birini seçmiş koymuşum. Aynı kezban sayfası gibi olmuş. Zaten yazı tipi filan da değiştirmemişim, bildiğin default ayarlar duruyo. Neyse dedim bu kadar yüzeysel olmayayım, önemli olan içeriği. Hadi bakalım bismillah diyip yazı yazayım dedim. Bana bildiğin bi haller oldu. Lisede bütün kompozisyon sınavlarından 100 alan, üniversite 1. sınıfta edebiyat hocası aklınızdan bir hikaye uydurun gelin dediğinde 2 sayfa betimlemeli, tamlamalı falan hikayeler yazan ben böyle far görmüş ren geyiği gibi kaldım... Aklıma yazacak bi'şey gelmiyo... Hayatımı yazayım diyorum, sonra "Salak, Lady Diana mısın da hayatını yazcan, kim ne yapsın hem senin hayatını ?" diyorum. Gezip gördüğüm yerleri yazayım desem, anacım okuldan, işten güçten, tezden, seminerden gezmeye zaman mı kalıyo? Zaten bi haftasonlarım var, onları da camış gibi evde yatarak değerlendiriyorum. Hayır böyle çok param da yok ki her gün alışverişe çıkayım, Carrie Bradshaw gibi Manolo Blahnik ayakkabılarıma olan aşkımı anlatayım... Ben anca "Bu topuklu ayakkabıları da kim çıkardıysa mezarında dönüm dönüm dönsün pezevenk!" diye beddua ederim. Samantha Jones gibi hoppidi hoppidi o adamın kucağından bu adamın kucağına da atlamıyorum ki çalkantılı ve skandallarla dolu aşk hayatımı anlatayım... Gayet düzenli, 25 yıllık evli çiftler modunda giden bi ilişkim var. Kavgalarımızı filan yazayım bari diyorum, yahu biz de ne zamandır böyle dramatik "böhühüühü bitti her şey, ayrılıyorum senden arama beni bi daha"lı kavgalar da etmiyoruz ki... Başkalarının bloglarına bakıyorum, baktıkça hırs yapıyorum ne güzel yazmışlar lan, benim neyim eksik diyorum. Başkalarını görünce de bu arada kendi hayatıma küfrediyorum ne kadar monoton diye. Öyle ya da böyle bi yerden başlamak lazım diyip erkeklerle ilgili genel bi yazı yazayım dedim. Bütün erkekleri yine bilinen kalıplar içine sokup "bütün erkekler şöyle, böyle" diye başladım yazmaya. Yazıyorum ama yazarken de "Sofistike cümleler kurayım da beni ordinaryus sansınlar" gibi bir kasıntı içine girdim. Yazıyorum, sonra yazdığımı okuyorum, ayyy yok olmadı bu diyorum silip daha iyisini yazmaya çalışıyorum... Hayır sanki bi de milyon tane sevgilim oldu, bu konuda çok tecrübeliyim gibi yazdıkça yazıyorum. Altı üstü lisede bi kişiyle çıkmışım, sonra üniversite 1. sınıfta hayatımın aşkını bulmuşum ve 8 yıldır onunlayım... Ama yazdıklarım da hep klişe zaten... Kadınların erkekler hakkında temel olarak düşünüp söyledikleri şeyler. Çok orijinal oldu yani anlayacağın. Ha bi erkekler hakkında o kadar çok şey biliyomuşum gibi part'lar halinde yazmaya karar vermişim, o derece. Part I'de saçmalayıp "hadi bakalım devamı Part II'de gelecek beni bekleyin anacığım baaaayy" modunda yazıyı bitirmişim. Sonra artık yazdığım yazının saçmalığının farkına mı vardım bilmiyorum da yayınlamadan bırakmışım. Yahu ne zor işmiş yani gerçekten blog yazan insanları takdir ettim.

İşte 1 yıl sonra yine burdayım, yine bir blog macerasına daha başladım... Neden diyeceksiniz (diyosunuz demi?), çok sevdiğim bi arkadaşım blog sayfası açtı kendine. Kendisi tam bi kitapkurdu... Okuduğu kitaplar, izlediği filmlerle ilgili filan yazılar yazıyo. Tabi ben onun kadar okumadığım için böyle bi blog açmadım. Aman yaaaaee aç işte bi blog yazarsın bişiler dedim... İlk yazımı da bununla ilgili yazayım, gerisine bakarız dedim. Bu sefer daha hevesliyim. Kimseye bi'şey beğendirme derdinde de değilim. Konuşur gibi yazıyorum işte...

2 kişi bişi demiş::

  1. çok güldüm yaa :D Bence güzel şeyler yazıcaksın şekerim eminim :D

    YanıtlaSil
  2. Ayy görücez valla şekerim acemiyim ne de olsa, saçmalayadabilirim belli olmaz :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template