14 Mayıs 2012 Pazartesi

"Silmeden" mim'i

Canım arkadaşım İ.r.e.m.c.e beni mim'lemiş. Blog dünyasında yeni olduğum için tabi hemen sordum kendisine nedir bu mim olayı diye.  Seçtiğin kişilere sorular sorup anket yapabiliyomuşsun, tabi eğer kabul ederlerse. Bu mim de ise soru yok. Sadece yazdıklarınızı silmeden, aklınıza ne gelirse onları yazıyorsunuz. Zaten ben normalde de böyle yazdığım için çok da bi değişiklik olmadı benim için.
Sevgilimle kavgalıyız. Dün gece hiç konuşmadık. Yatarken birbirimize iyi geceler bile demedik. Hem de ne yüzünden? Ütü!! Bu ütüyü icat eden herif kadar benden beddua alan başka biri yoktur herhalde dünyada. Yahu kardeşim bok mu vardı yani buruşuk giysek ne olurdu giysileri? Hem belki ütü olmasaydı kırışmayan buruşmayan kumaşların bulunması daha çabuklaşırdı. Pazar akşamı beyefendinin pantolon ve gömleğini ütülemeyi unutmuşum. Pazartesi sabah kalktık, ben hazırlanırken "Pantolonumu gömleğimi ütülemedin" dedi. Ben de unuttum, keşke akşam hatırlatsaydın dedim. Şimdi ütülesen olmaz mı dedi.Zaten işe servisle gidiyorum ve sabahları 45 dakikada hazırlanıyorum. O bunu dediğinde de evden çıkmama 15 dakika vardı. Çok erken kalkmamak için kahvaltımı okulda yapıyorum. Sadece simit ve peynir yemeyi sevmediğim için sabahları genelde kendime bi de sosis kızartıp yanımda onu da götürüyorum. Neyse işte o ütüleyemez misin deyince ben de dedim ki daha sosis kızartcam kendime zaten birazdan çıkıcam dedim. Sana da kızartayım mı yer misin dedim olur dedi. Sosisleri kızarttım sonra dedim ben çıkıyorum geç kalıcam servis kaçıcak. Bu da dedi ki bekle birlikte çıkalım. Ya ben zaten servisi kaçırcam diye içim içimi yiyo bu bi hantal, bi ağır. Ayakkabısını giyene kadar ben kapıda öldüm. Dedim hadi geç kalıcam yoksa, tamam diyo ama bi türlü gelemiyo. En son daha da hızlansın diye hadi ama ben çıkıyorum servisi kaçırcam yoksa dedim. Beyefendi de sinirlendi iyi tamam git o zaman dedi. Ben de ifrit oldum tabi, baktım blöfümü yemedi ben de gururuma yediremedim çıktım gittim. Şansıma da servis biraz geç geldi ama içimden dedim ki allaaaam inşallah ben burda beklerken beni görmemiştir, görürse beni o kadar boşuna acele ettirdi, hala servis bekliyo allahın panik ataklısı diye düşünmüştür çünkü.
Neyse efendim sonra işe geldim. Paşamız öğleden sonra sana kızgınım diye mesaj attı. Ben de esas sana kızgınım bi ütü yüzünden bana surat astın dedim. Bu da ne yazsa beğenirsiniz? "Asarım, haklıyım da." Baaak baaak olaya bak şimdiiii ben ütü yapmayı unutamam çünküü ben insan değilim dimiii. Robot gibi evin işlerini yapmalıyım, ütü, çamaşır, bulaşık, temizlik hepsini hemen halletmeliyim. O bişey istediğinde hemen hazır asker gibi "Al hayatım" demeliyim. Bu mesajı görünce zaten benim şalterler attı, hemen çaktım cevabı "Burda senin babanın uşağı yok, madem çok önemliydi ütü kendin yapsaydın". Ama nasıl sinirliyim, resmen sinirden başım ağrıdı o derece. Bu da hemen lafa bak utan kendinden filan yazmış. Ben de dedim bi ütü yapmadım diye surat sallayan sensin, ki ben unuttum dediğim halde. Hem akşam hatırlatmıyosun, hem kendin yapmıyosun bi de surat salladım haklıyım diyosun. Esas sen utan" yazdım ve yolladım. Bu ısrarla kendi haklıymış gibi mesaj atmaya devam ediyo. "Senden bişey istemem artık." "Şurda bi pantolonu ütülemen problem oldu.  Sabah aynı saatte kalktık ben duş aldım sen iki saat makyaj yaptın yemek yaptın. Beni düşünen kadın sosisini kızartmaz erkeğinin işini görür. Ben daha başka bişey demiyorum". Allahını seven üstüme ütü atsın. Tutmayın beni adamı kesecem. Bunları yazarken bile bütün cinlerim tepeme çıktı. Ben de "Sana yuh diyorum başka da bişey demiyorum. Nankör." yazdım yolladım. Bu hemen "mağdurum da mağdurum" ayaklarına yatıp "Bundan sonra kendi işimi kendim yaparım, zaten istediğin buydu" yazmış. Kendi işini kendi yapacakmışmış. Ulan pazar sabahı mutfakta kahvaltı ederken tezgahta duran şekeri kalkıp almak zor geldiği için çayı şekersiz içen sen değil miydin? Bulaşık makinesinin deterjanını koymadan çalıştıran da sendin yanlış hatırlamıyosam? Bi de kendi işimi kendim yapıcam diyo sevsinler. Adam benim sosis kızartmama takmış. Ulan dua et o sinirle kalkıp senin sosisini kızartmadım. "İki saat makyaj yaptın." dediği de 10, bilemedin 12 dakika sürdü ha. Mesajlaşarak kavgamız akşama kadar devam etti tabii. Sonra akşam bu beni işten almaya geldi. Aşağıda beklerim seni dedi. İşim 1 saatten önce bitmez buraya gel bekle dedim. İyi böyle dedi, ben de sen bilirsin dedim. Yolda bir iki alakasız konudan bahsetti, ben pas vermedim. Baktı ki benden umut yok sonra o da hiç konuşmadı. Eve gittik, zaten saat 10'a geliyodu. Bu üstünü değiştirip hemen yatmış. ben tabi "iki saat" makyajımı filan sildim. Karnım da nasıl aç ama ölcem yani tansiyonum düştü o derece. Dedim tost filan yapsam buna da mı götürsem. Sonra dedim hiç alttan filan alamam bu kadar lafın üstüne. Adam bana iyi geceler demeden yattı uyudu bi de. Ben de yarım saat sonra gittim yattım. Bütün gece de ne zaman uyansam onun olduğu tarafa götümü döndüm özellikle.

Sabah kalktım, hazırlandım tam benim evden çıkmama yakın bu kalktı. Birbirimize günaydın bile demedik. Bir "ütü" meselesinden buraya geldiğimize inanmak zor...

Silmeden mim'i için iyi konu oldu. Yoksa asla yazmazdım bunu. Doğrusu iyi geldi paylaşmak. Her ne kadar kimse okumasa da...

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template