16 Mayıs 2012 Çarşamba

Sorun Bende Degil, Sende. Valla billa bak.


Ayın 11'inde okumaya başlayıp daha ilk 20 sayfasında sıkıntıdan patladığım Açlık Oyunları'nı kısa bir süreliğine rafa kaldırmak için artık iki geçerli sebebim var :) Dün kitapyurdu'ndan aldığım PinkFreud'un iki kitabı bugün elime ulaştı. 
Aslında bugün okumaya başlayacaktım ama sevgilimle aramızdaki "the ütü crisis" ini çözmekten fırsat kalmadı. Sorunu çözdük çözmesine de sorunun kaynağının o mu ben mi olduğum konusunda bi fikir birliğine varamadık :) Ha bu arada, sevgilim gizli gizli hesabıma girip blogumu okumuş, yetmemiş google'dan aratıp bulup okumuş. Şu an yanımda ve tabii ki Xbox oynamakla meşgul. Arada ne yazdığımı görmek için göz ucuyla baktığını görünce yayınlayınca okursun dedim :) Akşam ben yatınca yine hesabıma girip okur artık :) Özel hayata saygı da yok ayol, utanmadan internet geçmişinden buldum girdim di  yo bi de :) Ha bu arada bu akşam barışmamız şerefine soya soslu noodle ve teriyaki soslu tavuk yaptık birlikte :) Çok lezzetliydi, tarifleri en kısa zamanda diğer blogumda paylaşacağım.

kitapyurdundan dün sipariş ettiğim kitaplar bugün elime ulaştı.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template