14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yine bana hüsran, bana yine hasret var...

Off bu blog işi çok sıkıntılı bişeymiş. Daha yeni açtım ama hemen "beni neden kimse izlemeye almıyo yaaa" diye bunalımlara girdim.Tamam, ilk yazımda kimseye beğendirmek zorunda değilim demiş olabilirim ama benim de tatmin edilmesi gereken bi egom var nihayetinde... Çok aceleciyim  biliyorum, 2 günde kim takip etsin zaten beni? Blog aleminde de bi çevrem yok ki herkese haber salayım da beni izlemeye alsınlar... Neyse elbet birileri izler diyip bu konunun üstünde durmayayım dedim. Sonra esas geldik zurnanın zırt dediği yere yani blog un içeriğine... Yav milletin ne güzel ya parası ya da hobisi var, ki her ikisinden de iyi blog malzemesi çıkar. Bende ikisi de olmadığı için afedersiniz çük gibi kaldım, iki gündür havadan sudan yazıyorum paso. Havadan sudan yazı da bi yere kadar anacım kim ne yapsın benim havamı suyumu? Derhal blogumda belli bir alan üzerinde yoğunlaşmalıyım diyerekten seçeneklerimi gözden geçirmeye başladım. 
  1. Fashion Blog: Kot, t-shirt ve spor ayakkabı dışında herhangi bir şey giymeyi eziyet olarak gören bir zat-ı muhterem olarak bu dünyada moda ile en alakasız insan evladının ben olduğumu düşündüm bu seçeneği derhal eledim (Ha bu arada Dolce&Gabanna, Donna Karan filan giyecek param olmadığını da eklemek  isterim. Moda blogunda LC Waikiki'deki t-shirt'leri tanıtacak halim yok).
  2. Aşk Hayatı: Sekiz yıldır birlikte olduğum, iki yıldır da nişanlı olduğum, hatta ve hatta yaklaşık 1 ay sonra evlenecek olduğum adamla ilgili ne anlatabilirim bilmiyorum. Zaten insanlara tanıştırırken artık "sevgilim" ya da "erkek arkadaşım"  yerine "nişanlım" demeye başladığınız an konu kapanıyo... Ama bir ay sonra evlenecek olduğumu düşünerekten aklıma başka bir fikir daha geldi ki o da madde 3'te yerini almakta:
  3. Düğün Hazırlıkları Blog'u: Düğünüme 1 ay kalması, ve bütün ihtiyaçlarımı halletmem dolayısıyla okurlarla paylaşacak bir şeyim kalmadığını farketmem çok da zamanımı almadı ve dolayısıyla bu seçenek de elenmiş oldu.
  4. Bahçe İşleri Blog'u: Bahçe işi mi? Apartmanda oturuyom lan ben.
  5. El işi Blog'u: Elimden gelmeyen el işlerini anlatacak olursam bayaa bi konu çıkar aslında.
  6. Evcil Hayvan Blog'u: Bir sene öncesine kadar iki köpeğimin melek olmasından sonra onların yerine yenisini koyamadım. Zaten apartmanda oturduğum için bu mümkün görünmüyor. Daha sonra ise bana can yoldaşı olsun diye aldığım mubişimi de öğrenci evinde kaldığım sürede evin soğuk olması ve zavallının ben okuldayken canının sıkılması nedeniyle anneciğime emanet ettim. Annem her ne kadar "Ben biliyodum bu kuşun benim başıma kalacağını" diye atarlansa da şimdi ikisini ayırabilene aşk olsun... Beraber yemek yiyip beraber uyuyolar yahu... Kuş da elden gidince üzerine paylaşım yapacak bir evcil hayvan da kalmadı tabi...
  7. Yemek Tarifleri Blog'u: Veee işte ben buna olabilir derimmm! Tamam, sürekli yemek yapmıyor olabilirim. Tatlı ve hamur işini ise hiç yapmıyor olabilirim ama bu yapmayacağım anlamına gelmiyor. Şimdilik sulu yemekler, pilav ve makarna, salata tarifleri vs. ile başlarım; yeni tarifler buldukça dener fotoğraf ve tarifler ile birlikte blog'a eklerim. Evet evet sevdim bu fikri :)
Eveeet anlaşılan o iki bana en uygun blog şöyle bol resimli, lezzetli bir yemek tarifi blog'u. Sürekli yemek tarifi paylaşmasam da ona ağırlık veririm en azından. Siz ne dersiniz çok sevgili olmayan takipçilerim? Ben neden bir Törkiş Julie Powell (bkz. Julie&Julia) olmayayım ayol? Zaten geçen sene blog açma ilhamını da bana veren o olmuştu.

Eee o zaman ne diyelim, şimdiden Bon Appetit !

2 kişi bişi demiş::

  1. güzel fikir şekerim ama bence okuduğun kitapları,izlediğin filmleri de yazabilirsin.hem ileride evlenebilecek potansiyel taşıyan arkadaşınız var di mi yani(bknz ben :P )fikir olsun anacım :D

    YanıtlaSil
  2. Neden kendini sınırlıyosun? içinden ne geliyorsa onu yaz-yap. Sonuçta senin dünyan burası.

    Hoşgeldin, güzel arkadaşlıkların kurulduğu bu dünyaya :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template