12 Temmuz 2012 Perşembe

Aloha!

Uzun mu uzun bir aradan sonra blog'uma geri döndüm. Vediğim arada bi güzel evlenip barklandım :) Fethiye'de önceden bahsettiğim butik otelde 4 gece 5 gün balayımı da yaptım. Dört gün içinde gezilebilecek ne kadar yer varsa hepsine de gittim :) Balayının ardından bi de 5 günlük yıllık izin kullandım. O hafta eşim işe döndüğü için tabi ben evde ev hanımı moduna girdim :) Temizlik, yemek filan kaptırdım kendimi iyice :) Hoşuma da gitmedi değil valla ev hanımlığı çok kebap evi zaten taş çatlasın en ayrıntılı temizlikle 2-3 günde temizliyosunuz. Yemek deseniz ne var ki yarım saatlik iş bütün zeytinyağlılar aynı mantıkla pişiyo zaten :) Ne zamanki yıllık iznim bitti ve ben işe geri döndüm işte o anda ölmek istedim :) Hani yaz tatilin biter de ertesi gün okulun ilk günüdür stresten uyuyamazsın ya, hah işte aynı duyguları 2 hafta evvel tekrar yaşadım :) Yemin ediyorum hayatımda böyle iğrenç bi pazartesi sendromu daha yaşamamıştım. Hala tam olarak işe adapte oldum sayılmaz. Hava da çok sıcak zaten. Millet twitter'da facebook'ta Bodrum plajlarında güneşlenip kitap okurken çekildiği fotoları paylaşıp beni iyice uyuz ediyo zaten. Off Ağustos olsa da tekrar izne çıksam :/
Neyse efendim bu kadar sızlanmak yeter. Şimdi evlendim ya ben, sanki böyle uzun zamandır evliymişim gibi geliyo. O düğünden önce aldığı kınaları, bekarlığa veda tshirt'lerini alan kız gitti, yan sokaktaki Şadiye teyze geldi. Nasıl bi sıkıldıysam artık düğün dernek işlerinden blog'umda bile artık evlilik hazırlıkları ile ilgili bişiler yazmak pek ilgimi çekmiyo :) Ancak yine de her şeye rağmen evlenecek kızlara birkaç tavsiye vermeden geçemeyeceğim:) 

  1. Kızlar gelinliğinizi seçerken mutlaka hafif ve rahat olmasına özen gösterin.
  2. Saç ve makyajınız için önceden prova yaptırın (Ben yaptırmamıştım kuaförümü uzun yıllardır tanıdığım için, ama herkes benim kadar şanslı olmayabilir).
  3. Kına gecesi yapacaksanız düğünden 1 hafta filan önce yapın (Ben yapmadım bundan da yırttım:)).
  4. Gelinlik altına aldığınız ayakkabının rahat olmasına özen gösterin. Çok yüksek topuklu giyecekseniz yanınıza mutlaka yedek bir çift babet alın.
  5. Seçtiğiniz duvağın da gelinliğiniz gibi hafif ve rahat olmasına özen gösterin. Uç kısımları boncuk işlemeli duvaklar çok ağır olduğundan baş ve boynunuzda ağrı yapabilir.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Yine de sormak istediğiniz bişey olursa cevaplamaya hazırım :) 

Mesai de bitmek üzere, birazdan eve gidip yemek yapıcam. Neyse ki annem dün yemek yolladı da bugünlük sadece mantar sote ellerimden öper...

Öperim,

K.D.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template