1 Ağustos 2012 Çarşamba

Okumak İstiyorum

Merhaba,

Bugün okumak isteyip de henüz okuyamadığım kitapların bir listesini yayınlamak istedim. İçlerinden okuduğunuz ve beğendiğiniz, hatta şiddetle tavsiye ettikleriniz var ise onları listemde ön sıralara alabilirim :) Yalnız bu listeyi yaparken hali hazırda 2 kitap birden (Sherlock Holmes: Akıl Oyunlarının Gölgesinde ve Kürk Mantolu Madonna) okuduğumu (vakit buldukça okumaya çalıştığımı desek daha doğru olur) belirtmek isterim. Gelelim listemize;


  1. İkiz Bedenler - Tess Gerritsen: Ya okudum mu okuyamadım mı bi türlü hatırlayamadığım kitabımı meğer okumamışım :) Zaten Tess'in bir kitabını okuyup da unutmak mümkün mü ya benimki de laf :) Neyse iyi oldu bu, elimde okunmamış iki tane Tess Gerritsen kitabı var yuppi :)
  2. Gece Nöbeti - Tess Gerritsen: Bu kitabı da okumaya kıyamıyorum desem yeridir :) Ama tabii ki izne ayrıldığımda büyük bir zevkle okuyacağım :)
  3. Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini: Kitap okumayı seven bütün arkadaşlarımın "Mutlaka oku, harika bi kitap, okurken kesin ağlarsın" diyerek övdüğü kitap... Uzun süredir merak ettiğim bu kitabı daha geçen ay alabildim. Yaz mevsimi olması dolayısıyla acıklı romanlar okumak istemediğimden de henüz okumaya başlamadım.
  4. Sineklerin Tanrısı - William Golding: "Açlık Oyunları" serisinin konusunu ilk duyduğumda aklıma gelen roman Sineklerin Tanrısı oldu... Kitabı okumamış olsam da az çok konusunu bildiğim için Açlık Oyunları serisine ön yargı ile yaklaşmama, "Bu ne yeeaaa çalıntı bu konu" dememe sebep olan kitap... Neyse ki sonradan Açlık Oyunları'nı okuyup gayet de bayıldım orası ayrı... Hem kütüphanemde hem de "okunacaklar" listemde uzun süredir bekleyen bir kitap...
  5. Dönüşüm - Franz Kafka:  "Gregor Samsa, bir sabah sıkıntılı rüyalardan uyandığında kendini tuhaf, devasa bir böcek olarak bulur." Bu cümleyi sağda solda kaç milyon kere duydum bilmiyorum ama her duyduğumda bu kitabı alıp okuma isteğim bir kez daha arttı... Henüz kütüphaneme ekleyemediğim bu kitabı en kısa zamanda ya Kitapyurdundan ya da D&R'dan edinerek okumak istiyorum.

2 kişi bişi demiş::

  1. Uçurtma Avcısı ve Sineklerin Tanrısı muhteşem kitaplar kuzum kesinlikle oku :)

    YanıtlaSil
  2. Uçuurtma avcısı havalar soğuyana kadar bekleyecek sanırım canım :) Sineklerin Tanrısı zaten uzun zamandır bekliyor, ona öncelik verebilirim :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template