2 Ağustos 2012 Perşembe

90'larda çocuktum ben...

Bundan 2-3 sene öncesine kadar 90'larda çocuk olmak özeldi benim için... Sık sık aklıma çocukken oynadığım oyunlar, sahip olduğum oyuncaklar, basit şeyler için duyduğum heyecanlar gelir, hüzünlenirdim.  Hüzünlenirdim ama, bir yandan da bu kadar güzel bir çocukluğum olduğu için kendimi şanslı sayardım. Yalnız şöyle de bir aptalca hissiyatım vardı; sanki 90'larda çocuk olanlar benim oynadığım oyunları oynamamış, benim heycanlarımı yaşamamışlar gibi gelirdi, e ben de kendimi bu konuda özel hissederdim haliyle... Ama ne zamanki "Facebook" "Twitter" gibi sosyal paylaşım siteleri popülerlikte zirve yaptı, entel gibi, eşsiz gibi görünme çabası da işte o zaman tavan yaptı. Ve işte o zamanda "90larda çocuk olmak, 80'lerde çocuk olmak gibi" sayfalar, paylaşımlar arttı. Bunları görünce anladım ki hiç de özel bir çocukluğum olmamış. Benim gibi milyonlarca insan varmış. Ancak bu kadar insandan kaçı benim gibi hayal kırıklığına uğramıştır bilmiyorum... 
O "taso"larla yalnız ben oynamıştım, bayramlarda "çatapat"ları yalnız ben patlatmıştım, yalnızca ben "ip atlamıştım" sokaklarda... 

Yalnız ben izlemiştim "Sailor Moon"u, "Georgie"yi, "Candy"yi, "Power Rangers"ı, "Goosebumps"ı, "Heidi"yi, "Gelinlikli Savaşçılar"ı, "Huckleberry Finn"i... 



Yalnız ben kalkmıştım haftasonları sabahın köründe... 

Yalnız benim "gameboy"um, "atarim" vardı... 


Annem yalnızca bana demişti "İncirağacından düşersen sakat kalırsın." diye... 

"Haydut Haytazot", "Oz Büyücüsü" yalnız benim en sevdiğim kitaplarımdı... 


Yalnız ben oyunlardan geri kalmamak için anneme sandviç yaptırıp koştum sokaklara...

Yalnız benim "hatıra defteri"m vardı arkadaşlarımın "Bana kalbin kadar saf ve temiz bu sayfayı ayırdığın için teşekkür ederim." cümleleri ile dolu olan...


Tabii ki bunun gerçek olmayacağını biliyorum... Katlanamadığım belki insanların benim için çok özel olan bu duyguları her yerde, durmadan dile getirip onları sıradanlaştırmasıydı... 

Hele 96 doğumlu veletlerin bile "90lar ne gzeldi dimi yhaa xD" demesi beni benden alıyo işte. Ulan piç kurusu nerden hatırlıyosun 90'ları, zaten sen şuurunu kazanana kadar 2000'li yıllara gelmişiz. Sen kim oluyosun da benim çocukluğumun hazinelerine ortak oluyosun?

Yok arkadaş kabul etmiyorum işte, 90'larda yaşanan en güzel çocukluk benimdi. Ötekileri ne derse desin, sosyal medyada ne paylaşırsa paylaşsın. En güzeli benimkiydi...

K.D.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template