6 Ağustos 2012 Pazartesi

Acayip Sorular Mim'i

Pazartesi sendromu yaşamadığım bir Pazartesi gününden herkese merhaba :)

Sevgili Biricit'in beni mimlediğini öğrenir öğrenmez hemen yazmaya karar verdim. İlginç sorulardan oluşan bu mimi yanıtlamak oldukça zor olacak gibi görünüyor... Hadi başlayalım :)


  • Çaresi bulunmayan bir hastalığa yakalandınız ve bunun sonucunda yaklaşık 1 yıllık ömrünüzün kaldığını öğrendiniz. Kalan 1 yılınızda ne yapardınız ?
Büyük olasılıkla istifayı basar kalan son 1 yılımı eşim ve ailem ile birlikte geçirirdim. Oraya giderdim buraya giderdim filan demicem ama kesin beygir gibi yemek yerdim.Yok selülit yapar yok kilo yapar filan dinlemeden canımın istediği ne varsa löp löp yutardım :)



  • Fobileriniz , takıntılarınız var mı ? Varsa neler ?
Olmaz olur mu :) Tam adamına geldiniz :)) Yükseklikten korktuğum kadar hiçbişeyden korkmam şu dünyada.                                                                                                                                                                                     Yani o kadar ki, konsolda oyun oynarken atlamalı zıplamalı yerleri bile korkudan zar zor yapıyorum :)) Klostrofobik de sayılırım az buçuk. E bi de sosyal fobik de olabilirim aslında :) İş gereği börtü böcekle iç içe olmama rağmen nedense kelebeklerden de korkuyorum :) Böyle salak salak bi sağa bi sola uçuyolar nereye gidecekleri belli olmuyo ya sinir oluyorum ona. 

Takıntılarıma gelincee :) Ben zaten "control freak" olarak tanımlanabilecek bir insanım. Bişey benim istediğimin dışında gelişirse sinirden çatlarım. Bir de tuvalet kağıdı takıntım var. Tuvalet kağıdının takılış yönü ile ilgili dahası :) Tuvalet kağıdı aşağıda yanlış olarak adlandırılan şekilde takılmış ise işte o zaman mutlaka yönünü değiştiririm :)
  • Bir sabah kalktınız ve dünyada hiç bir insan olmadığını öğrendiniz, ne yapardınız?
"I am Legend" diyosunuz yanii :)) Valla çok iğrenç bişey yaa. Herhalde tüm sevdiklerimin ortadan kaybolduğu dank edince kahrımdan ölürdüm. Ölmezsem de napçam tek başıma yaa mağazalara girer istediğim kıyafetleri alırdım herhalde :)

  • Dünyayı dolaşmak isteseniz hangi ülkeden başlardınız ? Neden ?

Hmm güzel soru... Büyük olasılıkla Mısır'dan başlardım çünkü eski Mısır tarihi oldukça ilgimi çeker. Piramitleri, mumyaları görmek isterdim... Sonra İtalya'ya gitmek isterdim. Eşimle balayı için hep İtalya'ya gitmek istedik ama kısmet olmadı.


  • İtiraf edin prens/prenses e dönüşür diye kaç kurbağa öptünüz ? 
Kurbağalarla işim olmaz, ben prensimi çoktaaan buldum :)



  • En son yaşadığınız küçük düşürücü, unutamadığınız olay ?
İş yerinde "arkadaşım" diye adlandırdığım bir kişi yüzünden hocanın birinden haksız yere azar yediğim gün... Asla unutmam.

  • Asla yanınızdan ayırmadığınız 3 şey ?
Cep telefonum, cüzdanım, küçük makyaj çantam

  • Hayatınızın bir kitap/ film olmasını isteseydiniz hangi kitap/film olmasını isterdiniz ?
Kesinlikle Oz Büyücüsü :)

  • En yakın arkadaşınızın bir uzaylı olduğunu ve sizi ilk denek olarak kendi gezegenine götüreceğini öğrendiniz, ne yapardınız ? 
Ağzına yüzüne sıçardım niye bana uzaylı olduğunu söylemedin diye :) Sonra da giderdim bakalım onların gezegeni nasılmış diye.

  • İsviçreli bilim adamları görünmezlik hapını buldu ve siz bu hapı kullanan ilk kişisiniz. Hapı kullandıktan sonra yapacağınız ilk şey nedir? 
Bu İsviçreli bilim adamlarından korkulur anacım :) Hocaların odalarına girer, gizli saklı ne konuşuyolarmış dinlerdim herhalde :))

  • Kendimizi kötü hissettiğimizde yaptığımız şeyler?
Duygularımı saklayan bir insan değilim o yüzden muhtemelen önce ağlardım :) Eşimle ilgili bişeyden dolayı moralim bozuk ise muhtemelen surat sallar otururdum :)




3 kişi bişi demiş::

  1. tesekkur ederım yanıtladığın ıcın:)
    cevapların cok eğlencelı olmus,prensınle mutluluklar dılerım:) sevgıler

    YanıtlaSil
  2. hahahahaha cevaplar süper :D

    YanıtlaSil
  3. Ben teşekkür ederim Biricit, beni mimlediğin için :)

    Sağol İremcim, içimden geleni yazdım işte :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template