21 Ağustos 2012 Salı

Bitmez çilem derdo yar

Nasıl sıkkınım anlatamam sana sevgili blog...

Canım hiç bişey yapmak istemiyo...

Hatta buraya bile yazmak istemiyo...

Neden böyle diye düşündüm taşındım, sorunun iznimin bugün son günü olmasından ayrıca yaz mevsiminin sonuna yaklaşmamızdan kaynaklandığı kanaatine vardım...

Her güzel şeyin bir sonu var derler ya öyle işte...

İşe gitmek istemiyorum...

Samimiyetsiz iş "arkadaşları"m ile aynı ortama dönmek istemiyorum...

Hocamın bitmek bilmeyen istekleri ile uğraşmak istemiyorum...

Yeterlilik sınavıma çalışmak istemiyorum...

Evde kocamla oturup göt büyütmek istiyorum.

Xbox oynayıp kitap okumak istiyorum.

Kızgın kumlardan serin sulara atlamak istiyorum.

Bu rüyadan uyanmak istemiyorum.

:(

K.D.


0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template