21 Ağustos 2012 Salı

İkiz Bedenler - Tess Gerritsen

Bugün ikinci entry mi bir kitap değerlendirmesi için giriyorum. Bitireli biraz oldu ama daha anca yazıyorum. Bunun üzerine iki tane daha kitap okumaya çoktan başladım bile.

                                        

Efendim bilen bilir polisiye gerilim romanlarını çok severim. Bu alandaki favorim de Tess Gerritsen. "Cerrah" kitabı ile tanıştığım bu hatunun kitaplarına bir bir aşık oluyorum desem yeridir. İçlerinde tabi 1-2 tane beğenmediğim de var ama tabi istisnalar kaideyi bozmaz. İkiz Bedenler isimli kitap dedektif Jane Rizzoli ve doktor Maura Isles isimli iki karakteri konu alan serinin 4. kitabı (ilk 3 kitap: Cerrah, Çırak, Günahkar). Seriyi okuyanlar zaten ne kadar sürükleyici ve heyecanlı kitaplar olduğunu bilirler. Bu seri içinde Günahkar'ı diğerlerine nazaran daha az sevmiştim ama İkiz Bedenler gerçekten beni benden aldı. Olay örgüsü yine o kadar sürükleyici ve bağlayıcıydı ki bazen gözüm yaşarana kadar kitabı elimden bırakamadım. Serinin ilk 3 kitabını okumayanlar tabi ki zort diye bu kitabı alıp okumasınlar. Ama tabii okuduysanız seriye devam etmeniz şiddetle tavsiye edilir. Şu anda okuduğum iki kitaptan birisi de yine Tess'in bir romanı olan "Gece Nöbeti". Bu kitapta yine muhteşem bir kurguyla başladı ve yine "Ay n'olcak acaba yaaa" nidaları eşliğinde okumaya devam ediyorum. Bittiğinde onun da kritiğini yapmayı planlıyorum. 


Bugünlük paydos diyorum gençler. Yarın malum iş başı :/ böhühühühü :((

Edit: Kitap değerlendirdik güya, notumu yazmamışım. 10 üzerinden 10 arkadaş müthiş kitap.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template