6 Ağustos 2012 Pazartesi

Kitap ayracım :)

Herkese tekrar merhaba :)

Bugün ikinci kez yazıyorum blog'uma :)

Malumunuz, yıllık izne ayrıldığım için bayram sonuna kadar evdeyim. Gündüz hava çok sıcak olduğundan dışarı filan çıkamıyoruz, haliyle evde sıkılıyoruz karı koca :) Bugün sıkıntım güzel bir sonuç verdi ve kendime bir kitap ayracı yaptım :) Eşim çalıştığı ilaç firmasından çok güzel bir ahşap ayraç getirmişti bana. Üzerinde metalden ilaç ismi işlemesi vardı. O işleme kopunca onun olduğu kısım boş kaldı. Ben de elimde olan antin kuntin malzemelerle kendime kokoş bir ayraç yaptım :) Ayracın esas malzemesi eski bir sweatshirt'ümün broşu :) İğnesinden söktüğüm broşu japon yapıştırıcısı ile ahşap ayracıma yapıştırdım ve işte karşınızda sonuç:


Umarım beğenirsiniz :)

K.D.


2 kişi bişi demiş::

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template