4 Ağustos 2012 Cumartesi

Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali

Güzel bir Cumartesi sabahından herkese merhaba!

Bugün itibariyle bayram sonuna kadar olan yıllık iznim başlamış bulunuyor :) Her ne kadar bazı deneyler için önümüzdeki hafta yine okula gitmem gerekse de bunun moralimi bozmasına izin vermiyorum :) Bu güzel Cumartesi sabahında yine bir kitap değerlendirmesi yapmak istedim. Bu aralar blogumu sık sık ziyeret eder oldum. Bu arada bloguma yeni katılan Biricit ve Kitap Perisi ' ne de hoşgeldiniz demeden geçmeyeyim :) Böyle devam ederse kitabı yorumlamaya başlayamayacağım efendim, konuya girme vakti geldi.

Aslında Kürk Mantolu Madonna'yı okuyalı 1 hafta oldu sanırım ne zaman bitirdiğimi hatırlamıyorum. Kitapla ilgili bişeyler yazmak istemiyordum ama dayanamadım diyebilirim. Zaten uzun zamandır çok satanlar listesinde olan kitap eminim ki pek çoğunuz tarafından okunmuştur. Okumayan arkadaşlar için ise diyebileceğim en kısa zamanda alıp bu kitabı okumaları. Çok fazla ayrıntıya girmeden bilgi vermek gerekirse, kitabın iki kısımdan oluştuğunu söyleyebiliriz sanırım. İlk kısımda kitabın baş karakteri ve açıkçası hiç de ilginç biri gibi görünmeyen (kitapta da sık sık vurgulanan) memur Raif Efendi tanıtılıyor. İkinci kısımda ise Raif Efendi'nin 10 yıl öncesine ait başından geçmiş tutkulu bir aşk hikayesi anlatılıyor. Bu kısımda ise Raif Efendi'nin neden hayattan elini eteğini neden çektiğini, neden içine kapandığını anlıyoruz. Çok güzel tutkulu bir aşk hikayesinin anlatıldığı bu kitap hem bir çırpıda bitiyor hem de insanı derinden etkiliyor. 



Çok beğendiğim hatta okuduğum kitaplar içerisinde favorilerim arasına eklediğim bu kitaba notum 10 üzerinden 9. Bir puanı romanın kısa olmasından kırdım, keşke daha uzun olsaymış :)

5 kişi bişi demiş::

  1. vaayy iznin başladı haa :D ay sevindim kuzucum dinlen bol bol :) hatta gelebilirsen bana beklerim :)
    Kürk Mantolu Madonna'yı ben geçen sene okumuş ve çok beğenmiştim.Uzun süre etkisinden kurtulamadım hatta..Bak Zülfü Livaneli'den Serenad'ı da tavsiye ederim öpüldüünn :)

    YanıtlaSil
  2. DEğer maalesef geç bilinen kitaplardan biri... Blogunuzun tasarımına bayıldım. Zamanla kült bloglardan biri olacağından eminim.

    www.kitapkolik.net

    YanıtlaSil
  3. Evet İremcim başladı iznim bakalım :) Umarım iyi değerlendirebilirim. Tavsiyeni not ettim, en kısa zamanda alırım kitabı :)

    Sevgili Kitapkolik.Net çok teşekkür ederim, beğendiyseniz ne mutlu bana... Her zaman beklerim bloguma :)

    YanıtlaSil
  4. hosbuldum bloguna:) mımledım senı bu arada sevgıler:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler Biricit yanıtladım mim'ini :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template