22 Ağustos 2012 Çarşamba

Okunmayı bekleyen kitaplar

Vertigosu geçen bendenizden kocaman bir merhaba sevgili blog :)

Bugün okulda vertigo atağım kötü yakaladı beni. İki tane de sınav görevim vardı, zar zor yaptım gözetmenliğimi az kalsın olduğum yere yığılacaktım. Neyse ki sevgili kocam bana çok güzel baktığı için eve gelince hemencik iyileştim :)

Bugün takip ettiğim bloglarda "okunmayı bekleyen kitapları paylaşma" çılgınlığı yaşandığını görünce bendeniz durur muyum efenim? Görenden göt, domalandan büzük isteyen özenti bir kişiliğe sahip olduğumdan hemen kitaplığımı kontrol edip ben de okunmayı bekleyen zavallı kitaplarıma şöyle bi göz gezdirdim. Çok da fazla bekleyen yok aslında, bugün internetten sipariş ettiğim 4 kitabı saymazsak tabi :)

Okunmayı bekleyen kitap listesi konusunda çok sevgili arkadaşım İrem'in üstüne tanımıyorum tabii :) Kendisi (üzülerek değil) sevinerek belirtmeliyim ki tam bir kitap bağımlısı. Sağolsun beni de iyi kamçılıyo kitap konusunda. O yüzden ona yine kocaman bir tişikkür ediyorum burdan :)

Gel gelelim benim listeme, dediğim gibi çok da uzun bir liste değil aslına bakarsanız.

Yukarıdan aşağıya listem;

  1. Tutankamon Olayı - Christian Jacq
  2. Erkekler Marstan, Kadınlar Venüsten - John Gray
  3. Gen Savaşları - James Shreeve
  4. Darwin ve Sonrası - Stephen Jay Gould
  5. Şeytanın Papazı - Richard Dawkins
  6. Tanrı Yanılgısı - Richard Dawkins
  7. Kör Saatçi - Richard Dawkins
  8. Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber
  9. Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini
  10. Sherlock Holmes Akıl Oyunlarının Gölgesinde -  Sir Arthur Conan Doyle
  11. Sherlock Holmes Suç Detayda Saklıdır -  Sir Arthur Conan Doyle
  12. Sherlock Holmes Şüphe Asla Uyumaz -  Sir Arthur Conan Doyle

Gördüğünüz gibi listemde Richard Dawkins kitapları oldukça göze çarpıyor. Eh, bugüne bugün bir biyolog olarak bu tarz kitaplar da ilgimi çekiyor haliyle... 

Tabii liste tamamen rastgele sıralandı. Okumak istediğim sıraya göre filan koymadım. Zaten bugün 4 tane Tess Gerritsen kitabı siparişi verdim, onlar gelsin önce onları okurum :) 

Küçük Mucizeler Dükkanı'nı da hiç merak etmiyorum açıkçası. Böyle Polyannacılık oynayan karakterlerin olduğu, insanlara "umut, sevgi, barış, everything is going to be ok, lay lay loommm" havası veren kitap, film vb. şeyleri hiç sevmem oldum olası.  Ha diceksiniz ki madem öyle niye aldın kitabı, mal mısın? Yok değilim de ucuz diye almıştım... Belki ilerde takipçi sayım artarsa bi çekiliş yapar ve o kitabı birine hediye ederim kim bilir? :)



K.D.

3 kişi bişi demiş::

  1. blogunu yeni gördüm, üzgünüm.Çok hoş bir post olmuş ne güzel kitaplarla mutlu olmak, ama en güzeli Tess abla:))

    YanıtlaSil
  2. Tanrı Yanılgısı kitaplığımda boş boş beni bekliyor, pek de okumayı düşünmüyorum ama:) Benim de kulem epey kuvvetli:) Listem biter bitmez hem yeni 10 luk okuma listesi hazırlarım hem de kule yapmış olurum:) Bloguma beklerim:D

    YanıtlaSil
  3. Yorum aracılığıyla ikinize de bloguma hoşgeldiniz demek istiyorum :) Beni çok mutlu ettiniz, hem bloguma katıılmakla hem de değerli yorumlarınızı paylaşmakla...

    Kitap eylemcisi; Evet Tess in üstüne tanımıyorum geçekten. Hiç bir kitabı okurken onun kitaplarını okuduğumda aldığım zevki alamıyorum. Hali hazırda 7. kitabını okumaktayım, bi 4 tane de yolda :)

    Asabi bakire; Ben aslında çok okumak istiyorum Tanrı Yanılgısı'nı ama okurken sıkılacağımdan da adım gibi eminim :)

    Umarım hepsini okuyabilirim :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template