8 Ağustos 2012 Çarşamba

Planlarım suya düştü, ben düşemedim.

Dün akşam başlayan reglin verdiği korkunç sancıyla Arveles'leri bir bir mideye indiren bendenizden sıkıntılı bir merhaba sevgili blog.


Anladım ki Tanrı benim denize girip şıpır şıpır su sıçratmamı, foşur foşur yüzmemi, plajda kukumun üzerine kitap koyup Instagram'la fotoğrafını çekip Twitter'dan millete hava atmamı filan istemiyo. Bunun yerine benim iznim boyunca evde oturup, yiyip içip göt büyütmemi istiyo :( "Bi insan bu kadar mı bahtsız olur yaa?" dedirtecek bir serüvenle karşındayım bugün çok sevgili okuyucu.

Ne güzel planlar yapmıştık biz eşimle, bugün yazlığa gidip kızgın kumlardan serin sulara atlayacaktık :( Ama n'oldu? Elinin körü oldu işte. Lanet olası reglim bula bula yazlığa gideceğim günü buldu. 2010'da yaşadığım kabus geri döndü. 2010'da ne mi oldu? Hemen bi flashback yapalım sevgili blog, yapalım ki insanlar bahtsız bedevi nasıl olurmuş görsün. Sene 2010... Aylardan yine bir Ağustos... Hocadan zar zor 1 hafta izin alıp ablamla yazlığa gitmiştim o zaman. İlk 2 gün zaten 3 katlı yazlığı temizlemekle geçti. Tam temizlik bitti, ertesi gün denize gideceğiz, gecenin bi yarısı karnımın ağrısıyla uyandım. Aklıma hemen kötü kötü şeyler gelse de "Yok yeaa bu zamana kadar erken mi geldi ki, kesin karnımı üşüttüm" diye saf saf düşünerekten tuvalete gittim. Gittim ama gitmez olaydım. Olanları dank etmemle bir gecenin bi körü hönküre hönküre ağlamaya başlamam bir oldu. Benim her ay hiç aksatmadan geciken reglim bir ilke imza atıp 2 hafta erken gelerek 1 haftalık yaz tatlimin (çok afedersiniz ama) amına koymuştu. Boşuna dememişler tarih tekerrürden ibarettir diye... Ulan daha evleneli 2 ay olmadı, balayından sonra bi tatile çıkalım dedik. Ben deneyimi halledeyim de yazlığa gidip bi serinleyek dedik, şu başıma gelene bak. Resmen yumurtalıklarım benimle taşşak geçiyo. Ellerinde takvim, benim izne ayrılacağım zamanı hesaplayıp "kan kusuyolar" :( Hatta yumurtalıklarımın içerden bana kıs kıs gülüp aralarında şu şekilde konuştuklarına da eminim:

 "Ohhh canımıza değsin, deniz meniz yok sana, kır dizini otur evinde. Bi çikolata daha ye bakalımm. Bu çikolatalar seni şimdilik rahatlatabilir ama ilerde hepsi sana bıngıl bıngıl yağ olarak geri dönecek nıhahahaha"

Ne yapalım, kaderde varsa düzülmek, neye yarar üzülmek... Gideyim de bi papatya çayı içeyim bari.

K.D.


1 kişi bişi demiş::

  1. Hmm pek hoş olmamaış.. :] Başka bir yol bulursun ama eğlenecek. :]

    Bana da beklerim..♥
    http://bayanbilen.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template