7 Ağustos 2012 Salı

Salı günü yaşanan Pazartesi sendromu

Yıllık izinde olmasına rağmen okula gelip deney yürütmek zorunda olan, bu sebepten de sabahın köründe uyanmış olan bendenizden kucak dolusu merhaba blogcum.

Bu bana yapılan eziyet değildir de nedir?? Hocam geçen hafta ortasında yurt dışına kongreye gitti. Bana da giderken güzel bi deney kakaladı sağolsun. Gerçi suç bende, bi fırsat kollayıp da ayın 6'sında izne çıkıcam diyemedim adama. Kaldım şimdi piç gibi afedersiniz geldim okula mal mal deney yapcam diye. Gözlerimin altı resmen BİM torbalarına dönmüş sabah yataktan zar zor kalkmışım bi de okula gelmişim. Hayır bi de deney için gerekli santrifüj bizim laboratuvarda da yok başka bi hocanınkini kullanmam gerek, onların laboratuvarda da kimsecikler yok! Yani sabah sabah kalkıp enayi gibi geldiğimle kaldım :( Halbuki biz eşimle denize gidecektik bugün. Alllaaaaam nolursun şu deney erkenden bitsin de evime gidiyiim : ühühühü :(( Kurumlararası geçişe bi hak kazanayım, ondan sonra beni burda kimse tutamaz anacım. Gider mis gibi öğretmen olurum kafam da rahat olur.

1 kişi bişi demiş::

  1. kuzuuum ben de seminer döneminin son haftası rapor almıştım ama 10 kere okula uğramak zorunda kaldım :/
    hayat böyle napıcaksın..inşallah istediğin gibi olur her şey bebeğimmm

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template