6 Eylül 2012 Perşembe

"Attention whores"

Kısa bir aradan sonra tekrar merhaba sevgili blog,

Başlıktan da anlayacağınız gibi bugün bir kitap değerlendirmesi yapmayacağım. Onun yerine yine uyuz olduğum bişeyden bahsedeceğim. "Sen de her boka uyuz oluyosun esas uyuz sensin amk" diye düşünebilirsiniz, saygı duyarım. Ama benden kat be kat uyuzları da varsa işte onlar da "attention whore" lardır. Öncelikle bu söz dizisine aşina olmayanlar için açıklayıcı Türkçe ve İngilizce linkler veriyorum ki, tek tek açıklamak zorunda kalmayayım (Burdan ve burdan ulaşabilirsiniz). 

Efendim, Türkçe'deki tam karşılığı "ilgi orospusu" olan bu söz dizisine uyan kızlar hep benim karşıma çıkıyor sağolsunlar. Gerek günlük hayatta, gerekse sosyal medyada bu kaşarları görmekten yemin ediyorum içim şişti. Facebook'ta Twitter'da yarı çıplak fotoğraf paylaşıp "Offf ck chiRkiNiMMM" yazıp altına gelecek "Olur mu kızım çok güzelsin", "Aaa saçmalama tatlım harikasın", "sevişelim mi?" tarzında yorumları bekleyeni mi ararsın; sevgilisiyle saçma sapan konulardan tartışıp birden filozof kesilen malları mı ararsın; "Hesabımı donduruyorum" diyip bilimum sosyal medyada "Bokunu yiyim gitme" demelerini bekleyeni mi ararsın... Hepsi benim etrafımda amk. 

Bıktım la sizden. Gidecekseniz "Gidiyom ben" demeyin, siktirin gidin amk. Hayatınız da hep göt gibi gelişmeler var zaten, hep kurban sizsiniz, hep başınıza kötü bişey geliyo, hep teselli bekliyosunuz. "Neden bunlar hep beni buluyo kimse beni sevmiyo ühühühü" diye ağlayacağınıza bi aynaya bakın. Belki de tam olarak hak ettiklerinizi yaşıyorsunuzdur.

Bi bitmediniz amk.

K.D.

0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template