15 Eylül 2012 Cumartesi

Favoriler mim'i

Güzel bir Cumartesi akşamından hepinize merhabalar!

Sevgili biricit sağolsun hem mim'i mi yanıtlamış, hem de beni mimlemiş :) Hazır yapacak daha iyi bir işim yokken sıcağı sıcağına mim'i yanıtlamak istedim. Hadi başlayalım:

Favori rengin?
Pembe, gri, mor

Favori hayvan? 

Hayvan ayırt etmem hepsini çook severim. Köpek, kedi, kuş, tavşan, kaplumbağa besledim bugüne kadar :) Ama tabi köpeklerin yeri ayrıdır bende. Çok sevdiğim köpeğim Buzi ve Lucky'yi arka arkaya kaybettikten sonra köpek beslemeye tövbe ettim. Hala hatırladıkça ağlarım :(


Favori sayı? 

Favori sayım 6. Neden derseniz hiç bi fikrim yok :)

Favori içecek? 

Su haricinde çay, şalgam suyu ve elma suyu :)

Facebook mu Twitter mı?

Arkadaşlarımın ne bok yediklerini hiiç ama hiç merak etmediğimden iki aydır Facebook'a girmiyorum. Güncel olaylardan haberdar olmak için Twitter oldukça iyi bir tercih. Ama sıkıcı biraz. Eskisi kadar sevmiyorum her ikisini de.

Tutkunuz?

Eşim ;) 


Hediye almak mı, vermek mi?

Valla dürüst olmak gerekirse hediye almayı daha çok seviyorum :)) Ama sevdiğim insanlar için sürprizli hediyeler hazırlamak da çok hoşuma gidiyor.

Favori gün? 

Thank God it's Friday :)) Cuma'yı severim "ertesi"nden ötürü :)
  
Favori çiçek? 
Favori çiçeğim masumiyetin sembolü papatyalar :) Bi de yasemini çok seviyorum, harika kokuyor.



Yanıtlamak isteyen herkes kendini mim'lenmiş saysın :)

Öpüyorum,

K.D.

2 kişi bişi demiş::

  1. tesekkur ederım cevapladığın ıcın:) şalgam suyuda cok lezzetlı olur:)gece gece aklıma getırdın:)benımde köpeğim vardı cok eskıden ama bakamadık malesef vermek zorunda kaldık,ıkı yıl bakmıstık ama ayrılırken cok fena olmustum bı dahada tövbe kedimdede aynısı olmustu cunku evde olmuyo yada bız yapamadık yoksa cok severım ama..

    YanıtlaSil
  2. Esas ben teşekkür ederim mim'lediğin için :) Evin içinde hayvan maalesef olmuyo. Ailemin evi bahçeli olduğu için zamanında her türlü hayvan haşareye bakmışlığım oldu. Şimdi apartmanda olduğumuzdan anca su kaplumbağası bakıyoruz :) Biz de bi ara 4 tane birden köpek vardı. Bi tanesini babamın arkadaşına verelim dedik, gaibim 2 hafta açlık grevi yapmış, hiç bişey yememiş. Bunu duyunca tabi gidip hemen geri aldık. Ruhu şad olsun bi kaç sene önce sıcak havalarda (tahminimizce) kalp krizi filan geçirip öldü :( Bi de onun kız kardeşi vardı çok içine kapanık bi köpekti. Ablası ölünce dayanamadı evden kaçtı bi daha da geri gelmedi :(

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template