14 Eylül 2012 Cuma

Koleksiyon mim'i

Mesai bitiminin ardından, haftasonunun başlangıcı olan güzel bir Cuma akşamından merhaba sevgili okuyucu,

Bugün oturdum düşündüm, kendi kendime dedim ki, artık senin de bir sürü izleyicin var (tam tamına 18 kişi-vuhuuu) artık sen de mim yapabilirsin :) Buzdolabından çikolata almaya gittiğimde ne mim'i yapsam diye kara kara düşünürken birden gözüm kapaktaki magnetlere ilişti. O anda içimden "İşte buu!!" diye haykırdım sevgili okuyucu (komşular rahatsız olmasın diye dışımdan haykırmadım). Dedim ki ben bir koleksiyon post'u ve buna bağlı olarak da bir koleksiyon mim'i hazırlamalıyım!!

Çocukken peçete koleksiyonu yapan bendeniz büyüyünce anahtarlık ve magnet koleksiyonuna yöneldim. Bugünlük sadece magnet koleksiyonumu paylaşıyorum sizlerle, çünkü anahtarlık koleksiyonumun fotoğrafını çekmek kıçıma zor geldi :) Her gittiğim yerden magnet/anahtarlık almaya ba-yı-lı-yo-rum! Burdaki magnetlerden yalnızca New York olanı ben almadım, çünkü henüz gitmek nasip olmadı :/ Bu yaz orda olan çok yakın bir arkadaşım sağolsun hediye olarak getirdi :) Safranbolu'yu da eşim askerden getirdi :) İrlanda'dan yarın dönecek olan arkadaşıma da hemen magnet siparişi verdim tabii ki :) Pazartesi günü gelecek magnetlerimi sabırsızlıkla bekliyorum :) Veeee işte magnet koleksiyonumun ennn değerli parçalarııııı:

Münih, Sacramento, San Francisco, Davis, Reno, Çeşme, Alaçatı, Bodrum, Fethiye ve niceleri... Gittiğim yerlerden aldığım bu ufak hediyeler bana oralarda geçirdiğim güzel zamanları hatırlatıyor... Bir kısmı hediye tabii... Düşünüp alan herkese de çok teşekkür ediyorum :) Tabi sadece yöresel magnet biriktirmiyorum. Beğendiğim bütün magnetleri alıyorum. En sevdiklerim bunlar olduğu için bunları paylaşmak istedim...

Şimdi sıra sizdee.... Peki ya siz koleksiyon yapıyor musunuz, ya da hayatınızın bir döneminde yaptınız mı?

Yapıyorsanız eğer, ne koleksiyonu yapıyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim :)

Mimlediklerim; Asabi BakireI.r.em.c.ebiricitconsungunlugukitap eylemcisi ve koleksiyonu olan herkes :)


Sevgiler,

K.D.


Dip Not: Bu post'u hazırlarken UPS'ten gelen kargo ile hem şaşırdım hem sevindim :) Kitapyurdu'ndan aldığım ve bir sayfası yırtık olan kitabımı anca 2 gün önce kargolayabilmiştim. Sağolsunlar hemen yenisini yollamışlar. Müşteri memnuniyetine verdikleri özenden dolayı kendilerini zaten mail yoluyla tebrik etmiştim ama bir kez de burdan hem tebrik hem de teşekkür ediyorum. Hepinize mutlu bir haftasonu diliyorum...

4 kişi bişi demiş::

  1. En kısa zamanda yanıtlayacağım tşkler:)

    YanıtlaSil
  2. mımını yaptım senıde mımledım baska mımde:))

    YanıtlaSil
  3. Gördüm çok teşekkür ederim hemen yaptım ben de:)

    YanıtlaSil
  4. kuzuumm hemen yazıcam bu mimi ben de yarın çook öptüm seni :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template