10 Eylül 2012 Pazartesi

Sendromsuz Pazartesi

Serin mi serin bir Pazartesi sabahından kocaman bir merhaba sevgili blog,

Bugün normalde entry girme gibi bir niyetim yoktu ama sabah blogger panelimi açtığımda bir de ne göreyim, bloglar mahallesinde tanıtımım çıkmış (Ay ünlü oldum ayol!) Geçen hafta üye olmuştum, hemen tanıtım yapmışlar sağolsunlar. Muhtemelen bu tanıtımın etkisiyle olsa gerek, 3 yeni izleyicim daha olmuş :) Hepsine merhaba ve hoşgeldiniz diyorum sağolun, var olun :)

Artık Pazartesi günleri sendrom yaşamıyorum arkadaşlar, resmen pazartesi sendromuna kökten çözüm buldum. "Nasıl ya gardaş, söyle de biz de faydalanalım" diceksiniz, şöyle ki haftasonu amele gibi yatmak yerine hayvan gibi ev işi yapar da dinlenmeye ve rahata alışmazsanız pazartesi günü de sendrom mendrom yaşamıyosunuz. 

%100 çalışıyor!

Bu haftasonu da yine rahat yüzü bana haram oldu sevgili dostlar. Cuma günü akşam bir arkadaşa çaya davetliydik kalktık Aydın'dan İzmir'e 1 saat yol gittik akşam 9 gibi arkadaşlara vardık. Gece 12 buçuğa kadar ordaydık. Eşimin ailesi yakınlarda oturduğu için gece gittik onlarda kaldık. Ertesi günün akşamı eşimin dayısı bizi yemeğe davet ettiği için oraya gittik. Tabii sadece biz yoktuk. Eşimin sülalesinin yarısı ordaydı :) Yengesi çok güzel yemekler yapmış sağolsun hayvan gibi yedik yine. Gece 12'ye kadar yarısı tanımadığım insanlar hakkında olan bir çok konuşmayı dinleyerek ve "Aman gelin de ne ketum ayol, hiç konuşmuyo mal mal oturuyo" demesinler diye muhabbete ortak olmaya çalışarak geçirdim. Sonra o gece bi de Aydın'a döndük tabi, eve geldiğimizde saat 1'di. Koca gece benim bi de midem ağrıdı kimseye bişey de diyemedim sessizce kıvrandım eve gidene kadar. Neyse evde ilaç milaç içtik hallettik bi şekilde. Ertesi gün Pazar, gece eve geç gelmişsin yat uyu demi? Ama yook; o kadar çamaşır yıkanmayı ve ütülenmeyi, halılar süpürülmeyi, yerler silinmeyi beklerken ben nasıl uyurum? Sabah 9'da kalktım. Hayvan gibi ütü yaptım her pazar olduğu gibi. Eşim geç kalktı kahvaltıya taa saaat 12'de oturduk. Tabi o saate kadar benim tansiyon düştü açlıktan. Kahvaltıdan sonra da çingene çadırına dönen buzdolabımızı boşaltıp sildik ve yeniden düzenledik. Falan filan derken şu anda ne kadar salak saçma ve monoton bir haftasonunu sanki çok harikaymış gibi paragraf paragraf yazdığımı farkederek yazımı burda bitiriyorum. Özet geç piç diyenler için haftasonu tatil moduna gir(e)mezseniz hafta başında sendrom yaşamıyosunuz işte... Yazının başında da dedik ya. Neyse gidiyom ben tamam ya.

K.D.

2 kişi bişi demiş::

  1. Çok yoğun bir haftasonu geçirmişsiniz.Katılıyorum yoğun geçince pazartesi işe gelmek acı olmuyor sendromda olmuyor ama bu seferde o hafta hep yorgun geçiyor gibbi geliyor

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle maalesef iki ucu b.klu değnek :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template