10 Eylül 2012 Pazartesi

Siliniş - Tess Gerritsen


Yine, yeni ve yeniden bir Tess Gerritsen romanı değerlendirmesiyle daha karşındayım sevgili okuyucu...

Resmen bir kaç senedir taktım abi ben bu kadına. Okurken insanı içine sürükleyen enfes kitaplar hep bu hatundan çıkıyor arkadaş. Ben de manyadım iyice, tıbbı gerilimden başka bişey okumaktan zevk almaz oldum, içimdeki seri katil ortaya çıkacak bu gidişle!

Çok seviyorum Jane Rizzoli & Maura Isles 'ın maceralarını. Karakterler, olay örgüsü... Her şey harika bu seriyle ilgili. Geçen kitapta hamileliğinin başında olan Jane artık bu kitapta hamileliğinin sonuna geliyor. Ancak beladan uzak durmak yerine kendini tam da bir rehine krizinin ortasında buluyor... Olayın sıradan bir rehine krizi olmadığı ise sonradan ortaya çıkıyor.Tess Gerritsen bu kitapta zorla fuhuş yaptırılmak üzere genç yaşta yurt dışından Amerika'ya getirilen ve bu nedenle hayatları alt üst olan kızlardan bahsederken insanın da kanını donduruyor...

Kitabı okurken yine "Bu olaylar birbirine nasıl bağlancak yeaaa" diye meraktan ölüyosunuz, ve tabii ki yine kitabı hemencik bitirmek istiyorsunuz. Ama kendine hakim ol sevgili okuyucu, tadını çıkara çıkara oku. Soluğunuzu kesecek romanlar için Tess'ten şaşmayın. Kitaba puanım 10 üzerinden 9. 

Bugünlük benden bu kadar. Sevgiler...

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. acayip mutlu ettin beni, teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  2. Ay ne ettim de mutlu ettim ki acep? :)

    YanıtlaSil
  3. Şu tess abla tanımıyla canım ne zamandır yeni kitap yine tess deyip duruyordum:)Sebebi o:))

    YanıtlaSil
  4. Ehehe ne çok Tessmaniac varmış :))

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template