25 Eylül 2012 Salı

Tembelim bu aralar...

Çok tembelim bu aralar,

Kitap da okumuyorum. Şerlok Holmz ve Sineklerin Tanrısı bokum gibi çıktı. İkisini de yarım bıraktım.

Bir sürü bir sürü şeyler araya girdi. Kitap okumaya ara verdim.

Doktora yeterlilik sınavına gircem...

Onun stresi içindeyim. Konsantre olup çalışamıyorum.


Annemle babam da bizde... Annem bugün katarakt ameliyatı oldu filan...


Neşet Ertaş öldü, 7 tane şehit var. Bok gibi, kıç gibi günler...


Fenalardayım...



K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. al benden de o kadar ! bi de benimkilerin üstüne özel gün sancıları da geldi ..

    YanıtlaSil
  2. Off çok fenaa. İyi ki Arveles var :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar merhabalar, Ne kadar güzel bir blog burası böyle... Bayıldım bayıldım ben de geldim hemen..:))
    Bundan sonra yakın takipçinizim.. Ben de sizi bloğuma bekliyorum.. Buyrunuz efendim..:))
    Çok selam ve sevgilerimle...:))
    http://kediminhobidefteri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Aman efendim hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz :) Ne güzel şeyler yazmışsınız öyle teşekkür ederim :) Blogunuzu ziyaret ediyorum hemen. Sevgiler...

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template