21 Eylül 2012 Cuma

Yalnızım dostlarım...

Kocaman evde yapayalnız bir Cuma gecesinden merhaba sevgili okuyucu...

Kayınpederim bugün hastaneden çıktı. Çıkış işlemlerini eşim halletti. İşleri geç bitmiş o yüzden buraya geri dönmedi (şehir dışı olduğu için) annesiyle babasının yanında kalıyor. Hal böyle olunca bana da yalnız bir Cuma akşamı geçirmek kaldı...

Ne yapcam bilmiyom, yemek bile yiyesim gelmiyo yalnız olunca... Kesin sıkıntıdan erkenden yatarım ben.

Bu arada İrlanda'dan dönen arkadaşım siparişim üzerine bana 2 tane magnet getirdi. İkisini de çok beğendim. Hemen koleksiyonumdaki yerlerini aldılar bile. Bakın bakalım siz beğenecek misiniz?

Öyle işte... Büyük Risk'i izliim bari.

Öptüm,

K.D.

2 kişi bişi demiş::

  1. Al benden de o kadar.
    Benim eşim de nöbette, gene tek başıma kaldım.
    Ders çalışasım yok, kitap okuyasım yok, televizyon desen, izleyecek bir şey yok..

    Sen erken yatabiliyorsan ne güzel, ben onu da beceremiyorum:)

    Ayrıca magnetlerin çok güzel, kayınpederinin hastaneden çıkmasına çok sevindim. Bütün hastalara acil şifalar..

    YanıtlaSil
  2. acaba benim de yalnzlıktan sıkıldığım zamanlarım olabilecek mi? Yalnız kalıpta ohh be demeyi bırakıp, off ya diyeceğim zamanlar gelecek miacaba? :(

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template