26 Eylül 2012 Çarşamba

Yine kızdım ben

Ya sırf kitap okumuş olmak için bulduğu her türlü mal mal kitabı okuyan insanlar var, hepsine uyuz oluyom. Tamam oku, okuma demiyom da bi de paylaşıp paylaşıp gözümüze sokuyosun be arkadaşım. Kendine yıllık 100 kitap hedefi koyup her gün 50 sayfalık kitap okuyup paylaşıyon. Yabma bunu, yabma bunu! 

Utanmasan Cin Ali serisini okuyup değerlendireceksin... 

Tövbe tövbe.

10 kişi bişi demiş::

  1. Akşam akşam iyi güldüm sayende:)
    En azından Cin Ali-vari olsa da bir şey okumuş. Diğer yanda aldığı bir tane el kremini bile upuzun bir post yapıp paylaşanlar var ki ben onlara hiç tahammül edemiyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Doğru, var gerçekten öyle insanlar. Ama nitelik sayıdan daha önemli, bunu sen biliyorsun, ben biliyorum. O kadar da önemsememek gerek, sinir olma lütfen :) Ben bu sene 80'e yakın kitap okudum ancak içlerinden eeeen fazla 20 tanesi dişime dokunuyordu. 60'ı boş sanki.

    YanıtlaSil
  3. Ahahah güldüm ya. Doğru söze ne denir ki?

    YanıtlaSil
  4. Nesrincim; kozmetik bloglara hiç girmeyeyim zaten. Sırf o yüzden bir sürüsünü takip etmekten vazgeçtim. Bi de bunlar bu kadar kremi vs.yi nerelerine sürüyolar onu da anlamış değilim.

    Cessie; Benim sinir olduğum nokta okudukları kitap sayısını hırs ve yarışa dönüştürüp sırf "okudum" demek için ellerine ne geçtiyse okumaları. Sanki yılda 5 kitap okusa üzerine çullanıp dövcez mi? :) Kitap okumaktan zevk almadıktan sonra sırf sidik yarıştırmak için okumanın anlamı yok bence.

    YanıtlaSil
  5. Başlığı görünce geldim, kim kime niye kızmış diye:) Ama sanki biraz yaram var gocunayım durumu oldu benim için:) Zira sanırım 100 kitap hedefi koyan benim ya da onlardan biriyim:)Şayet konunun direkt muhatabı bensem geçen sene hastalığımdan dolayı okumayı planladığım kitapları okuyamadığım için mutsuz oldum, iyileşince kendimce aradaki farkı kapatıyorum, hem seviyorum da,ama sırf okumak için elbet okumuyorum, kişisel gelişim hariç herşey okurum ben,hatta şiire de başladım.Hem günde 50 sayfa okunsa ne güzel :) Neyse öyle bir fikir beyan edeyim dedim.Bol okumalı keyifli günler hepimize:)

    YanıtlaSil
  6. Asabi bakirecim; Yok yok konunun muhattabı sen değilsin kesinlikle! Benim izleyici olarak blogunu takip ettiğim arkadaşlardan da değil zaten. Önceki yorumda da belirttiğim gibi başkalarıyla sidik yarıştırmak için okuyanlar var, lafım onlaraydı. 100 kitabı da lafın gelişi olarak koydum ha, keşke 1000 filan yazsaydım, abartı anlamında :) En korktuğum şey valla, üstünüze alınmayınız efenim. Çook alakasız şahıslara ithafen yazılmıştır :)

    YanıtlaSil
  7. Oh be içim rahatladı canım:) Ben de okuduklarımı paylaşmayı seviyorum, tür olarak skalam geniş ee 100 'ü de görünce amanın benden bahsediyor sanırım diye üzüldüm:) Asla amacım okumuak için okumak,hava atmak,sidik yarıştırmak değil beni yanlış anlamış diye üzüldüm valla:) İçimi rahatlattığın için teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
  8. Yok yok seni severek takip ediyorum canım :))

    YanıtlaSil
  9. ayy sen çok yaşa emi valla çok güldüm çoooook haklısın bir izmirli gördüm uğrayıp bi selam vereyim dedim yazılarını keyif alarak okudum hele o izmir fuarındaki gözleminn valla aynı

    YanıtlaSil
  10. herşey tadında; Teşekkür ederim uğradığın için ve güzel yorumların için :) Her zaman beklerim.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template