10 Ekim 2012 Çarşamba

"Beş şey" mim'i

Merhaba sevgili okuyucu,

Bugün ardı ardına post'ları patlatıyorum evelallah :) Sevgili biricit bi kaç gün önce beni mim'lemişti ama ben mim'i anca yanıtlayabiliyorum. 

Mim'leri seviyorum yaa yine çok eğlenceli bir mim var ve ben hemen başlıyorum :)

Çantamdaki 5 şey:


  1. Cep telefonum
  2. Cüzdanım
  3. Islak mendil
  4. Mini makyaj çantam
  5. Ne olur ne olmaz diye bol bol ilaç :)
Odamdaki 5 favori şey:

Şimdi odam derken hangi odam? :) Oturma odam mı yatak odam mı salonum mu :)) Neyse ben evimde genel olarak bulunan 5 favori şeyimi yaziyim :)


  1. Kaplumbağam Rıfkı
  2. Eşimle düğün albümümüz
  3. Kokulu mumlarım
  4. Ablam ve eniştemin hediye ettiği duvar saati
  5. Magnetlerim ve kitaplarım
Bu ay planladığım 5 şey:


  1. Kesinlikle ve kesinlikle kendime bir köpek alcam :)
  2. Doktora yeterlilik çalışma konularımı bitircem
  3. Dip bucak temizlik yapıcam :(
  4. Komşum Esra'ya oturmaya gidicem :)
  5. Saçımı kestircem- ki buna tik atabiliriz; zira haftasonu kestirmiş bulunuyorum :))
Almak istediğim 5 şey:


  1. İngiliz cocker yavrusu
  2. İngiliz cocker yavrusu
  3. İngiliz cocker yavrusu
  4. İngiliz cocker yavrusu
  5. İngiliz cocker yavrusu
Bilmem anlatabildim mi sevgili kocacım? :)

Beni mimleyen sevgili biricit'e tekrar teşekkür ediyorum :)

Mimlediğim arkadaşlarım:

İ.r.e.m.c.e
Nesrin
asabi bakire
miyav kedicik
melek bahar


Hepinizi öpenzi

K.D.

8 kişi bişi demiş::

  1. Ooo mükemmel çok teşekkür ederim. Hayatımın ilk mimini aldım. Çok sevindim gerçekten. Berbat bir otopsiden çıktım oysa şimdi ve perişan haldeydim...
    Çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım... Çok çok sevindirdin beni..:))
    Çok selam ve sevgiler...:))

    YanıtlaSil
  2. Aaaa Vallahi İngiliz Cocker yavrusu istediğinizi yazmışsınız. 2 ay önce benim vardı bir cadı kızımız İngiliz cocker Spaniel. Vallahi verecek kimse bulamadık inanır mısınız. Keşke o zamandan tanışıyor olsaydık yine kızımın bir arkadaşına öylece hediye ettik.. Kısmet değilmiş ama benim aklımda bulunsun o zaman..:))

    YanıtlaSil
  3. Sadece mim'lenmedin, aynı zamanda tarafımdan verilen "one lovely blog" ödüllerinden birini de sen aldın :)

    Rica ederim ne demek :) En yakın zamanda mim'e yanıtını bekliyorum :)

    Öpücükler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekür ederim canım bu aynı mim için ikinci çağrı en kısa zamanda yapıciiiim :)

    YanıtlaSil
  5. miyav kedicik; Yaa tüh bee gitti gül gibi cocker desenize :( Neyse kısmet değilmiş diyelim. bu haftasonu almak istiyorum güzel bir çiftlikten bulabilirsem eğer.

    melek bahar; cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  6. tesekkur ederım canım yanıtladığın ıcın ınsallah kopeğınıde alırsın alırsan fotografınıda paylas:)sevgıler

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim, zevkle yanıtladım :)

    Ayy umarım bu haftasonu artık kendime bi can dostu bulabilirim :(

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar merhabalar, Hemen miminize cevap verdim ve... Ben de sizi mimledim.. Ama merak etmeyin zor birşey değil... Sizi de tanıdığıma cidden çok çok memnunum..
    Çok selam ve sevgilerimle...:))

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template