4 Ekim 2012 Perşembe

Çalgılı çengili müzikli mim :)

Yine saçma sapan ve can sıkıcı haberlerle uyandığımız bir güne daha merhaba sevgili okuyucu.

Çoook sevgili biricit sağolsun beni mim'lemiş, görür görmez hemen yanıtlamak istedim. Yine eğlenceli bir mim, biraz kafa dağıtalım :)

Sesinizin çok güzel olduğunu farz edin ve ideal sahne performansınızı tarif edin. (Hangi şarkıyı söylerdiniz, nasıl giyinirdiniz, size kimler ya da hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Karga sesli bir kişilik olarak sesimin güzel olduğunu düşünmek çok ilginç geldi :)) Efenim bendeniz pop muzik hastası bir zat-ı muhterem olduğumdan büyük olasılıkla devasa bir sahnede bol bol ışıklı, lazerli ve 20-30 dansçılı bir kadro ile birlikte bir Britney Spears şarkısı söylerdim ve şarkı da muhtemelen Blackout albümünden Break The Ice olurdu. İnanılmaz bir koreografi ile hayvan gibi danseder bi yandan da şarkıyı söylerdim. Britney bile kendi şarkılarına lip sync yapıyo ama ben kesin canlı okurdum :)) Kıyafetim de kesin vücuda yapışan siyah deri bir tulum olurdu. Tulumun üst kısmı fermuarlı filan olurdu. Saçımı da sıkı bir at kuyruğu şeklinde toplardım. Göz makyajım parlak gümüşi-smokey eye'lı bir göz makyajı olurdu :) Bi de kırmızı ruj sürdüm müydü, olay tamamdır :))

Özel bir gününüzde bir koro ya da özel bir kişi sizin için sürpriz bir parça hazırlamış. Parçanın özelliği sizi tarif etmesi.Hangi parça olurdu bu?

Hmm zor bi soru... Beni tarif edecek bir şarkı hmmm... Eşimin bana kocaman bir koro ile Justin Timberlake'ten  My Love şarkısını söylemesini isterdim. Düşünmesi bile bana iç çektirdi :)

İçinizde kalmış, söylenmemiş bir takım şeyler var. Uygun şartların bir araya geldiğini hayal edin. O kişiye (yarım kalmış bir aşk,kırgın olduğunuz bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var. Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

Eşime Travis'ten Re-Offender'la anlatırdım içimde olanları :) Beni çok sevdiğini söylüyorsun ama yine aynı şeyleri yapıyosun diye (aldığın şeyleri yerine koymuyosun, her yerde bardak bırakıyosun :)

Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

Matthew Corbett & Mike Wilkie - Just Standing bu şarkıyı dinlerken kendimden geçiyorum desem yeridir. Umarım dinleyenler de beğenir.


Mimlediğim arkadaşlarım; kitapcumhuriyetim, Nesrin, asabi bakire, I.r.em.c.e


Sevgiler,

K.D.


1 kişi bişi demiş::

  1. tesekkur ederım canım yanıtladığın ıcın,cok guzel sarkılar secmıssın:)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template