7 Ekim 2012 Pazar

Çekiliş var :)

Merhaba sevgili dostlar,

Bakımlıyım bakımlısın bakımlı blog'unda çook güzel hediyeleri olan bir çekiliş var. Burdan buyrun :)

http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/2012/10/hediyem-var.html




6 kişi bişi demiş::

  1. bol sanslar dılerım:) odullerın ve mımlerın vardı ama yapmamısın:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederimm :)) Mim'i ve ödülü yaptım bugün. Geç kaldım çok yoğundum kusura bakma canım :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Oyy Oyy çok teşekkür ederim İlk mimden sonra ilk ödelümü de sizden aldım. Vallahi ne diyeyim bu berbat otopsinin üstüne çok çok teşekkür ediyorum gerçekten....:))
    Mutluyum eve mutlu gideceğim..:))
    Çok selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Aman efendim ne demek :) otopsi mi? Aman tanrım yoksa, yoksa siz Maura Isles mısınız? :)

    YanıtlaSil
  5. sende gulegule kullan odulunu,yenı tanımama rağmen guzel yazıosun:)

    YanıtlaSil
  6. Çook teşekkür ederim, senden böyle bi iltifat almak yazın 45 derece sıcakta karadutlu dondurma yemek kadar güzel :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template