16 Ekim 2012 Salı

Çıkık Diz Kapağı :/

Merhaba sevgili okuyucu,

Ağrılar, sızılar içinde yazıyorum bu post'u. Nedeni ise yerinden çıkan sol diz kapağım :(

İlk defa Lise hazırlıktayken ters bir hareketle yerinden çıkan dizim yer ettiği için bundan sonraki zaman diliminde bir çok defa yerinden çıkmıştı. Her defasında kendi çabamla yerine oturtuyordum. Pazar günü tam ayakkabılarımın bağcıklarını bağlarken yine yerinden çıktı. Eşime dedim dizim çıktı çabuk oturt yerine.  Eşim bacağımı çekiyo ama ı-ıh inat etti oturmadı. En son çektiğinde "taaaaaak" diye bir sesle yerine oturdu ve ben o an öldüm. Böyle bi acı yok. Hemen Voltaren emulgel sürdük sardık filan. Ben kaldım yatalak gibi.

Ertesi gün işe gidicem ama imkanı yok normal yürüyemiyorum, dizimi kıvıramıyorum dolayısıyla eğilip kalkamıyorum. Merdiven inip çıkmak desen tam bir işkence... Öğlene kadar dayandım sonra eşimi aradım. İzin aldı geldi ve doktora gittik.

Kısa bir muayeneden sonra doktor liflerimin koptuğunu bu nedenle de diz kapağını tutacak bir şey olmadığından sürekli çıktığını söyledi. MR çektirip sonuca göre dizlik kullanmaktan ameliyata kadar gidebilecek bir tedavi süreci uygulanacağını söyledi. Akşam MR çektirdik. Sonuçlar bugün çıkacak ama dersim olduğu için yarın alıp doktora göstereceğim.

Ameliyat derse mutlaka başka doktorlara da danışacağım. Ama umarım o kadar ileri değildir zira yeterlilik sınavım öncesinde en son istediğim şey bu.

Bu sebepten dolayı yeni dostumla bile tanıştıramadım sizi :( En kısa zamanda onunla ilgili bir post hazırlayacağım.

Sağlıklı günler,

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. Geçmiş olsun, inşallah kötüye gitmez. acil şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Ooo çok üzüldüm. Allah acil şifalar versin. Ameliyata inşallah gerek kalmaz. Yeterlilik nasıl bir sınav iyi bilirim..:)) Ben yeterlilik sınavına hamileliğimin tam 9. ayında girmiştim. Nerdeyse doğurdum doğuracaktım. Zaten birkaç gün sonra da doğum yaptım. Ehh bir de ondan sonrasını düşün. Tez... Ben kızımı ayağımda sallarken de tez yazdım inan ve tez savunmaya girdim... O yüzden seni öyle iyi anlıyorum ki. Allah yardımcın olur muhakkak...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :(

    Şu yeterlilik beni hayattan soğuttu yemin olsun. Kimi diyo çok zor, kimi diyo çok kasıyosun rahat ol. Kime inanacağımı şaşırdım.

    İnşallah rezil olmadan atlatırım sınavımı.

    Şu dizim bi iyi olsa da çalışsam adam akıllı :/

    Siz valla iyi halletmişsiniz ya ben olsam sınavda "ay doğuruyom galiba" diyip kandırırdım milleti :)) Belki acıyıp otomatikman başarılı sayarlardı :D

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template