1 Ekim 2012 Pazartesi

Futbol benim için bitmiştir...

Koyu bir Fenerbahçeli olarak kaptanımız Alex'in bu şekilde gönderilmesini asla ve asla onaylayamam.

Türkiye'ye gelmiş ve sadece kendi oynadığı takımın değil, rakip takımların taraftarlarının da sevgisini kazanmış, heykeli dikilmiş bir futbolcunun hak ettiği bu muydu?

Egosu yüzünden futbolcusunu yakan bir teknik direktör ve buna göz yuman bir yönetim...

Artık gözümde bir hiçsiniz.

İçimdeki futbol sevgisi Alex'in gidişiyle bitmiştir...

Yolun açık olsun, güle güle büyük KAPTAN...


3 kişi bişi demiş::

  1. oturup ağlayasım var resmen :(
    kocaman olan aykut değil Alex'imiz.di sayesinde onu da kaybettik :(
    yazıklar olsun

    YanıtlaSil
  2. İnanamıyorum ya böyle bir futbolcuya böyle bir muamele nasıl yapılır? Aykut keşke hiç gelmeseydin geri nefret ediyorum senden.

    YanıtlaSil
  3. Fenerbahçeli değilim; futbolla da çok ilgilenmem. Bu durumda ben bile Aykut'un nasıl bir gerizekalı olduğunu görebiliyorken, bu takımın yöneticileri Alex'e böyle muamele edilmesine nasıl izin verdiler aklım almıyor..

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template