10 Ekim 2012 Çarşamba

Ödüllendirildim ve ödüllendirdim :)

Sevgili biricit ve İrem beni ödüllendirmişler ikisine de tekrar teşekkür ediyorum :) Ben de şu sevgili arkadaşlarımı ödüllendiriyorum:

İrem
Biricit
melek bahar
miyav kedicik
asabi bakire
Nesrin (Laf Salatası)
melodram



Güle güle kullanın efenim :)

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. teşekkür ederiiiiim. çok yoğun geçirdiğim şu günlerde bu ödüller ban ane kadar iyi geliyor anlatamam :)

    YanıtlaSil
  2. Artık vitrine mi koyarsın, yanında mı taşırsın ödülünü bilemem :) Güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım.
    Ödevleri bitirirsem bir de blogdan teşekkürlerimi iletirim;)

    YanıtlaSil
  4. Son günlerde blog turlarımı ve mimleri/ödülleri ihmal ettim, çok teşekkürler:) Aynı ödül benden de sana gelsin şimdiden.

    İşine yarar mı bilmem ama senin için bişeyler yazdım.

    http://asabibakire.blogspot.com/2012/10/kopek-sahibi-olmak.html

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template