16 Ekim 2012 Salı

Vampir Avcısı Buffy ile tanışın

Dayanamadım bugün 2. post'umu giriyorum sevgili okuyucu...

Bugün maşallah derslerim kıç gibi hep arka arkaya öğleden sonra 1'den akşam 6'ya kadar laboratuvarım olduğu yetmiyormuş gibi bi tane de gece 10'da var. Şu ikinci öğretimler niye var anlamış değilim. Zaten dizim sakat gulyabani gibi yürüyom, bi de her görene ne olduğunu anlatmak zorunda kalıyom valla içim şişti. Neyse ki akşam 5'teki laboratuvarımız materyal sıkıntısı nedeniyle 10 dakikada bitti :) Ben de fırsattan istifade Cumartesi günü ailemize katılan yeni bireyle sizi tanıştırmak istedim. 

Veeee işte karşınızda şirin mi şirin, yün yumağı pofuduk BUFFY :)

Kendisi dün akşam ilk bıcı bıcısını yaptı, burda banyo sonrası sefada iken :)

Diğer fotoğraflar laboratuvardaki bilgisayarımda kaldığı için bugünlük sadece bunu paylaşıyorum :) Çok tatlı ama bi o kadar da yaramaz :) Bütün vaktimi alıyo bu sıralar. Tuvalet eğitimi vermeye çalışıyoruz ama henüz tık yok :)

 Maşallah demeden geçmeyin efenim.

Sevgiler...

K.D.

8 kişi bişi demiş::

  1. ailene hoşgeldin buffy:)
    tuvalet eğitimi için henüz erken gibi gözüküyor . tam sonuç alamazsınız henüz,çünkü daha çok küçük ve kaslarını tutamıyor böyle olunca da her çişi geldiğinde geldiği yere yapıyor olacaktır. biz kömüre balkona gazete koyarak öğretmiştik ama çok sabır gerektiren bir iş. kızmamak gerekiyor ,vurmamak gerekiyor. bir de önceki çiş yaptığı yerleri iyi temizlemek gerekiyor (kolonya sürebilirsiniz)iyi temizlenmezse kokuyu alıp oraya yapmaya devam edecektir.
    gazeteleri çok uzağına koymayın, çişinden bir kaç damla alıp gazetenin üzerine sürün . çiş yapınca gidip gazeteyi koklatın ,ama sert hareketlerle olmasın bu onu korkutup sonuç almanızı geciktirecektir.
    hatırlayabildiklerim bu kadar. umarım yardımcı olur. bol şans ve sabır diliyorum.
    (kömürün annesi)

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle geçmiş olsun, dikkat et bacağına.
    Buffy çok şeker bir bebek, maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. Aman Allah'ım bu ne güzellik.Maşallah. Güle güle büyütün,sağlıkla.Çiş işi de hallolur,zcık sabır,Kömür Dalton'un annesinin dediği gibi:)

    Benim yerime öper misin bir kere, yok yok birkaç kere:)
    Geçmiş olsun ayrıca.

    YanıtlaSil
  4. Maşallah demem mi hiç ya, 41 kere maşallah... Allah ömürlü ve sasğlıklı etsin... Çok güzel bakıyor Buffy şu güzelliğe bakın..:))
    Sana da acil şifalar diliyorum arkadaşım.. Selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
  5. yerimki ben bunuuuuuu :DDD allahım tipe bak maşallaaahhhhh :DD
    valla geldiğimde kucağımdan indirmem heralde :D
    öptüm kocaman şekeriimm

    YanıtlaSil
  6. buffy'nin hem kendisine bayılırım bu miniğe de bayıldım blogun da çok ciciymiş takibe aldım..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim adurey, hoşgeldin blog'uma :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ediyorum arkadaşlar. Çok tatlı çok masum durduğuna bakmayın, tam bir yelloz kendisi. Dün gece öyle bi saldırdı ki ellerime, kendisine küstüm şu an konuşmuyorum :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template