23 Ekim 2012 Salı

Yine ödüllendim yaşasın :)

Cuma tadında bir Salı sabahından kocaman bir günaydın sevgili okuyucu,

Sevgili biricitçiğim yine beni ödüllendirmiş :)) Nasıl mutlu oldum anlatamam. Onun gibi bir blogger'dan ödül almak benim için büyük gurur :) Bu ödülün amacı da, hevesle/keyifle blog yazmaya başlamış, takipçi sayısı 200'e ulaşmamış blogları tanıtmakmış. Onların da neler yazdığına bakın, beğenirseniz takip edin demekmiş. Ya nasıl mutlu oldum anlatamam :) Sevgili biricit çok çok teşekkür ediyorum sana :) Ayrıca "okuma köşesi mim'i"nde de mim'lemiş beni; eve gidince inşallah o mim'i de cevaplayacağım...

E tabi ödül aldık da, biz de birilerine ödül verelim değil mi? Takipçi sayılarını bilmiyorum ama en en severek, keyif alarak takip ettiğim ve blog'umu izleyen arkadaşlara tavsiye ettiğim  bloglara bu ödülü vermek istiyorum;


Güle güle kullanın efenim :)

4 kişi bişi demiş::

  1. teşekkür ederim canııııııııım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu ödülden ben de almak isterdim, yolun başında olanlar için harika düşünülmüş doğrusu... Tebrikler canım.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canım, darısı başına :)

    YanıtlaSil
  4. Çoook çoook teşekkür ederim... 2 gündür nete giremiyorum. Bir girdim bloğuma baktım ne göriyim.. Canım arkadaşım bana ödül vermiş.. Çok teşekkür ederim inan bayram hediyesi gibi oldu.. Hemen yarın cevaplayacağım arkadaşım çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template