9 Kasım 2012 Cuma

Arazi olduk :)

Merhaba çok sevgili okuyucu,

Sabah sabah henüz hoca gelmemişken hemen bi post hazırlayayım dedim.

Çarşamba günü lab.ta oturup bişeyler çalışmaya çalışırken birden bire kendimi arazi çalışmasında buldum. Aslında biraz kendim gönüllü oldum çünkü uzun zamandır araziye gitmiyodum ve o gün hiç de ders çalışma havasında değildim :) Börtü böcük toplamak için teee Muğla'ya gittik. Arazi çalışması planlı olmadığından ben tabi ponponlu çizmelerim ve güzel elbisemle katıldım. Hoca araziye çıkmadan "Geze geze gidin, Akyaka'ya da uğrayın balık yersiniz" dedi :) Biz tabi bunu duyunca sevinçten kudurduk ve hemen yola çıktık.

Zaten ben arabayla yolculuk yapmayı çok severim. Muğla'nın tatil beldelerini de çok severim o yüzden benim için harika bir kombinasyon oldu diyebilirim.

Araziye öğlen çıktığımızdan ve deli gibi aç olduğumuzdan önce yemeğimizi yiyelim dedik ve Akyaka'ya gittik. Azmak'ın kenarında bir balıkçı teknesinde ekmek arası balık yedik bi güzel :) 

Gördüğümüz manzara ise şöyle bişeydi:

Balık yerken izlediğimiz Azmak manzarası ve bize eşlik eden ödeklerden biri :)
Yemeğimizi yedikten sonra Sarıgerme'ye yani esas börtüyü böceği toplayacağımız otele doğru yola çıktık.

Otel sezonu kapatmış bomboştu tabi. Sezon kapalı olunca da bunlar sivrisinek ilaçlamasını bırakmışlar. Abartmıyorum sevgili okuyucu 20'den fazla sinek ısırığı ile geri döndüm. Kollarım, bacaklarım, sırtım, suratım sinek ısırıklarıyla dolu. Hem de bu sinekler sizin bildiğiniz şehirdeki sivrisineklerden de değil. Kazağın, çorabın üzerinden bile ısırdılar bizi. Her bir ısırık eşşek gibi şişti ve ben kaşıntıdan öldüm, hala da ölmeye devam ediyorum.

Neyse efendim börtümüzü böceğimizi toplayıp sinekler tarafından bi güzel ısırıldıktan sonra dedik bu kadar gelmişiz, bi sahile inelim bari. Gittik güzel deniz havasını içimize çektik. dalgalarla oynadık :)

Bu da sahilde çektiğim bir kare:

Sarıgerme'de gün batımı
Uzun lafın kısası çok yorulduk, sineklere yem olduk ama yine de çok eğlendik.

Keşke bütün arazi çalışmaları böyle olsa :)


K.D.

3 kişi bişi demiş::

  1. ne güzel yaaa keşke bizim arazşlerimizde böyle olsa yaaaaa :(

    YanıtlaSil
  2. biyoloji mezunu bi akademik amele olarak imrendim yahu. ben laboratuvarda amelelik yapıyorum, mal mal lisans derslerine girip öğrencilerle uğraşıyorum, hoca kaprisi çekiyorum. şimdi gidip hocama çemkiricem "hocam bizde niye yoh?! bana niye almıyorsunuz?" diye.

    YanıtlaSil
  3. Süperr meslektaşız yani? Valla o dediklerini ben de yapıyorum ne yazık ki :( Laboratuvar ameleliğim iki kat, bi de ikinci öğretim var bizde çünkü :/

    Kırk yılda bi böyle güzel şeyler de oluyo işte :) Darısı başına :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template