1 Kasım 2012 Perşembe

Daily dose of Buffy #1



"Vampir sayılır" değil, tam bi vampir kendisi. Ellerim, kollarım, bacaklarım ısırık izleriyle dolu :)

Büyüyünce ısırması azalır diyolar ama dişler güçlendikçe verdiği zarar artıyo sadece :) O ısırdıkça ben "hayır" diyorum. Eşşek gibi anlıyo hayır'ı ama nedense işine gelmiyo çoğu zaman.

Olsun ama şimdiden "otur" ve "pati ver" komutlarını öğrendi :)

Çok hızlı büyüyo kerata :)

Maşallah kuzumaa

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. Napsın annesi dişleri kaşınıyordur, benim canavara da birsürü köpeklere yönelik diş kaşıma oyunağı almıştım,ısrarla beni kemiriyordu:) Sonra bebekler için olan kaşıma zımbırtılarından aldım çok sevmişti:) Neleri kemirmedi ki, telefonumu minik minik delikler içinde bırakmıştı, bir de benim ki dudak parlatıcısı hırsızıydı:)
    Maşallah Buffy'e. Bu yatışlarına ölüyorum. Öp yerime olur mu, kocaman.

    YanıtlaSil
  2. Maşallah maşallah Buffy ye.. Çok çok güzel maşallah.. Yakında kemirme huyundan vazgeçer... Bol bol oyuncak ver ağzına onlarla uğraşsın dursun...
    Kocaman kocaman Buffy yi öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
  3. Daily dose of Buffy başlığını görünce, BTVS'den bir sahneyle karşılaşacağım sandım köpek görünce ilk şokumu, köpeğin adının Buffy olduğunu anladığım saniyelerde de,1hafta önce kadar '10yıl sonra bugününüz nasıl geçiyor olacak' konulu yazımda köpeğimi Buffy olarak isimlendirdiğimi hatırlayarak ikinci şokumu yaşadım. (bu kadar uzun bir cümle kurabildiğim için de üçüncü şokumu yaşıyorum şu an :D )Ayrıca bu Buffy çok tatlı! Yatışa bak bacaklarını ısırasım geldi! :D

    YanıtlaSil
  4. SEvgili KediDeli; Uğradığın için teşekkürler :) Şok üstüne şok yaşamışsın valla :) Bir BTVS hastası olarak sevgili köpeğime verebileceğim en uygun ismin bu olduğunu düşünmüştüm, demek ki yalnız değilmişim bu konuda :) Evet çok tatlıdır kızım ama bi o kadar da cazgırdır, sen onu ısıramadan o seni bi güzel ısırır merak etme :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template