8 Kasım 2012 Perşembe

"Depresyondan Çıkaran Şarkılar" Mim'i

Günaydın sevgili okuyucu,

Sevgili biricit mim'lemiş beni her zamanki gibi :) Valla biricitçiğim de olmasa bizi mimleyen yok :) Biricitçiğim çook teşekkür ediyorum sana ve beni depresyondan çıkarabilme potansiyeline sahip şarkılarımı paylaşıyorum :)


Tarkan - Hüp

ABD'deyken özellikle "Karma" albümü ile bana yoldaşlık eden sevgili Tarkan'ın ennnn sevilesi , enn oynak, enn kıpır kıpır şarkısı. Bu şarkıyı dinleyen bi insanın depresyondan çıkmama olasılığı Türkiye'de benzine 1 sene boyunca zam gelmeme olasılığı ile aynı bence.


Britney Spears - Break The Ice

Kariyerinin en başarılı albümlerinden biri olan "Blackout"un en güzel şarkısı bence. Kaç yıldır sıkılmadan dinlerim. Bu şarkıyı dinlerken de evde mal mal dans etmeye ba-yı-lı-yo-rum :)


Dolapdere Big Gang - Gimme Hope Joanna

Bizzat canlı izleme fırsatı bulduğum, çaldıkları her şarkıda hayvan gibi göbek attığım Dolapdere Big Gang'in en güzel uyarlamalarından biri.

Veee son olarak;


Mezdeke - Ya El Yelil


Ölüyü bile diriltecek kapasitedeki bu şarkıyı dinlerken içinden göbek atmak gelmiyosa bi insanın, o insandan uzak durun bence.


Beni depresyondan çıkaran şarkılar bunlar. Peki ya sizinkiler?

Mim'lediklerim;

miyav kedicik
İremce
asabi bakire
melek bahar
audrey


Sevgiler,

K.D.

5 kişi bişi demiş::

  1. Mezdeke ile olayı bağlaman:)) süper valla ne diyim:)

    YanıtlaSil
  2. Oyyy sevgili arkadaşım mükemmel olmuş... Çok teşekkür ederim... Hemen ben de güzel bir mim hazırlayacağım... Hem de çok güzel fikir çok hoşuma gitti....:)))

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel bir mimiş bu :))) sonuncusu tam olmuş göbek atmadan olmazki

    YanıtlaSil
  4. elıne sağlık canım cok guzel sarkılarmıs:) sevgıler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim kızlar :) Sizlerden de güzel şarkılar içeren bir liste bekliyorum :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template