4 Kasım 2012 Pazar

İzledim #1: Ruby Sparks

Haftanın son gününden merhaba sevgili okuyucu,

Görsel burdan alınmıştır.
Hiç sevmiyorum şu Pazar günlerini çocukluğumdan beri... Tatil olup da bu kadar sevilmeyen başka bir gün daha yoktur herhalde. Planladığım pek çok şeyi bu hafta da yapamadım ne yazık ki... Pazar günü de bişeylerle uğraşmayı hiç sevmiyorum, haftaya yorgun başlamak kadar berbat bişey olamaz çünkü. Sabah zaten 7 buçukta kalktım. Buffy'yi besledim. Çamaşır yıkadım-astım. Eşime mükellef bir kahvaltı hazırladım. Buffy'nin yaşam alanını temizledim ve şu an ceset gibiyim. Güya yeterlilik çalışacaktım peeeh yalan oldu tabii.

Bugün bir film değerlendirmesi yapmaya karar verdim. Dün akşam ablamların ziyaretinden sonra eşimle ne yapsak diye düşünürken hadi dedik bari Acun'u izleyeceğimize açalım da bi film izleyelim. Film tercihini eşim yaptı. Konusunun ne olduğunu hiç bilmeden izlemeye başladık filmi. İyi ki de izlemişiz. Filmin "büyülü" bi havası vardı. "Midnight in Paris" i hatırlattı bana. Onu izlemeyenler varsa bence mutlaka izlemeli, üstüne de bu filmi izlemeli. Güzel vakit geçirmek için ideal bir romantik-komedi, biraz da fantastik :) 

Türkçe adı "Hayalimdeki Aşk". Ayrıca ülkemizde henüz 2 Kasım'da vizyona girmiş. Film ile ilgili bilgileri de incelemek isteyen olur diye ekliyorum. 

Herkese güzel bir Pazar diliyorum...



Görsel burdan alınmıştır.


Yönetmen:
Jonathan Dayton | Valerie Faris
Ülke:
 ABD
Tür:
Komedi | Fantastik | Romantik
Rating:
imdb
7.3 (7,301 Oy)
Vizyon Tarihi:
02 Kasım 2012 (Türkiye)
Süre:
104 dakika


0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template