5 Kasım 2012 Pazartesi

Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber

İyi akşamlar sevgili okuyucu,

Upuzuuun bir aradan sonra bir kitap değerlendirmesiyle burdayım. Muhtemelen blogumu izleyen tüm arkadaşlarım bu kitabı çoktaaan okumuş, hatta serisini bile bitirmişlerdir. Bana da çok sevdiğim arkadaşım İrem tavsiye etmişti oku diye. Aylar önce kitapyurdu.com'daki indirimden faydalanıp almış, ancak okumaya başlamamıştım. Nedense bu kitabı aldıktan sonra pek bi pişman oldum zaten bu sebepten hiç okuyasım gelmedi. Çünkü ben "Hayat her şeye rağmen çok güzel lay lay loooom" temalı, içinde polyannacılık barındıran ne kitaplardan ne de filmlerden hoşlanırım. 

Büyük bir ön yargı ile kitabı okumaya başladım. Kitabı bi açtım ve neden kitabın 480 sayfa olduğunu anladım. Maşallah kafam kadar puntoyla basmışlar çünkü. O da yetmiyo gibi bi de her bölüm sayfaların tee ortasından başlıyo. Resmen kağıt israfı valla. 

Kitap tahmin ettiğim üzere polyannacılık üzerine kurulu. Farklı hayat tarzları olan kadınların bir örgü dükkanı sayesinde bir araya gelip iyi arkadaşlar olmasını anlatıyo. Aynı zamanda her kadının hayatındaki olumsuzluklar, zorluklar tek tek işlenmiş. Ama sonunda her şey tatlıya bağlanıyo. Bak seeeen. Birileri bu kitabın yazarına bir tokat atıp "Gerçek dünyaya geri dön mal!" diye bağırmalı.

Kitabın dili de o kadar basit ki sanki ilkokul 5'e giden bi çocuğun kompozisyonundan alıntı gibi. Yani o kadarını ben de yazarım kardeşim her eli kalem tutan da yazar oluyo valla.

Bütün olumsuz düşüncelerime rağmen kitabı okurken sıkılmadığımı belirtmeliyim. Kafa yormayacak bir kitap. Kitap okuyamayacak kadar yorgun olduğunuzu düşündüğünüz zamanlarda bile rahatlıkla okuyabilirsiniz. Ama illa alıp okuyun diyeceğim bir kitap değil. Para verip serinin kalan kitaplarını da almayı düşünmüyorum açıkçası. Kitaba puanım 10 üzerinden 5. Bugünlük benden bu kadar. 

Hepinize iyi haftalar.

K.D.

6 kişi bişi demiş::

  1. ben de aynı sebepden okumadım kitabı.. sıkıcı olacağını düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Okuncak o kadar çok kitap varken bu kitabı okumak zaman kaybı olur.

    YanıtlaSil
  3. Aynen dediğin gibi, Herşey tatlıya bağlandı lay lay loom kitsaplarını hiç okumuyorum. Hayat öyle değil. Ve sana aynen katılıyoum okuyacak o kadar çok kitap varken...:))
    Kızım bana bu kitabı zorla aldırmıştı bir gidip sorayım bakiyim o okumuş mu.??

    YanıtlaSil
  4. Valla okumayın hocam boşverin :) Ama sonunda bebek battaniyesi örneği var ona bakabilirsiniz belki siz de örersiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Bana da herkes öneriyor bu kitabı ama içimden bir ses almamamı söylediği için her seferinde başka bir kitabı alıyorum. Almayı da düşünmüyorum kitaba önyargıyla yaklaşmaktan ziyade kitabın hikayesini beğenmediğim için bu. :) Tavuk Suyuna Çorba gibi bir kitap tahminimce

    Ecenur B.
    http://filmdizikitapdelisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu kitabı elime alıp alıp bıraktım defalarca. Bir de her yerde en çok satan listelerinde görünce acaba yanlış mı yapıyorum alsam mı diye çekincelere düştüm ama Tavuk Suyuna Çorba tarzı geldiği için vazgeçtim. İyi ki de öyle yapmışım :) Paylaşım için teşekkürler :)

    http://dikkatspoilericerir.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template