29 Aralık 2012 Cumartesi

I don't fit in anywhere...

Yetiştiriliş tarzımdan olsa gerek sosyal becerileri çok düşük bi insanım. İlk tanıştığım insanlar hakkımda
"ne kadar yılışık" diye düşünmesin diye "iceberg" olmayı tercih ediyorum. İş ortamında kimseyle "kanka" olamadım. Çok da meraklısı olduğumdan değil, tamam belki çok da meraklısıyımdır bilemiyorum. 

Bizim okula yeni gelen bi kız var. Çok sıcakkanlı çok tatlı. Daha ilk görüşte insanın kanı kaynar ya bazılarına, işte öyle bi kız. Dedim tamam, sanırım iş yerindeki yalnızlığım sona erdi ben bu kızla iyi anlaşırım. Sonra ne olduysa oldu hiç sevmediğim yalancı kaltak iş arkadaşım onu benden çaldı. Bunlar aynı yerdeler ben ayrı bi lab.tayım. Öyle olunca tabi bu kızı kafalamış arkadaş olmuşlar. Toplanıp kaltağın evine gitmişler hatta. Ben yine dışlandım tabi her zaman olduğu gibi davet edilmedim. Hayır zaten o kaltağa uyuz oluyorum çağırsa da gitmezdim ama en azından bana teklifini reddedecek bi fırsat sunmasını isterdim. Şöyle bi düşününce ben de normal değilim yani. 

Hani bi Türk kızı klişesi vardır ya "Ben erkeklerle daha iyi anlaşıyorum yhaa" diye, işte ben sanırım hakikaten erkeklerin yanında kendimi daha rahat hissediyorum. Kızların yanında bi kasılıyorum, bi bunalıyorum. Sanki sürekli kıyafetimi, ayakkabımı, saçımı, makyajımı inceliyorlar, küçümsüyorlar gibi hissediyorum. 

Hiç kimsenin arkadaş olmak istemediği bitli kız gibiyim resmen. 

Halbuki hepsi benim bokumu yesin yani. 


4 kişi bişi demiş::

  1. ne kadanda benziyoruz yahuu..
    bence yesinler.. hıh =))

    YanıtlaSil
  2. ben senin arkadaşın olurum kiiiiiiiiiiiii :) boşver onları şeker
    ben hem lisede hem üniversitede erkek ağırlıklı sınıflarda okudum iyi ki de öyle olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim canımm :)) Kendi hemcinslerimden korkuyorum valla. Hele zamane kızları çook fenaa :(

    YanıtlaSil
  4. cidden çok fenalar yaaa :( valla çok merak ediyorum onlar büyüdüklerinde nasıl olacaklar.

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template