18 Aralık 2012 Salı

Mim uydurdum kıçımdan :)

Merhaba sevgili okuyucu,

Aslında şu anda bi makale üzerinde çalışıyor olmam gerekiyodu ama sıkıldığım için mola verdim. Okuma listemi gözden geçirirken kendimi "öfff pöfff" derken buldum. Neden mi? Çünkü ilgimi çekecek bişey bulamadım ve hayal kırıklığına uğradım. Bunun üzerine de hemen bir mim uydurma gereksinimi duydum:). Mim'in adı "Okuma listenizde görmek istedikleriniz/istemedikleriniz". 

Kimse yanlış anlamasın lütfen ama mesela ben artık okuma listemde "Günün fotoğrafı" etiketli yazılar görmekten çok sıkıldım. Blog değil Twitter sayfası sankim. Ayrıca reklam durumları da bazen can sıkıcı olabiliyor çünkü bi reklamı yaklaşık 10 tane blogger arkadaş hemen hemen aynı zamanlarda paylaşınca okuma listem "Şimdi Reklamlar" kıvamına geliyor. Bi de takip ettiğim kozmetik bloglarında bazen ürün tanıtımı yapıp "Ama Türkiye'de satılmıyor maalesef" diye de dipnot düşüyolar, işte o anda kan beynime sıçrıyo arkadaş. O zaman niye tanıtıyosun be güzel kızanım, ben her gün Amarigaya Evropaya mı gidiyom; her gün e-bay den alışveriş mi yapıyom be saçlarını yolduğum kozmetik blogcu?

Görmek istediklerim, gördüğümde sevindiğim şeyler ise kitap değerlendirmeleri ve blogger arkadaşların kendi hayatlarından bahsettikleri yazılar, bol bol sevimli hayvanlar, DIY temalı yazılar... Her birini zevkle okuyorum.

Peki siz okuma listenizde neleri görmekten sıkıldınız? Reklamlar? Mim'ler? :) Ne tarz yazılar görmek istiyosunuz? Paylaşın da bilelim :)

Mimlediklerim;

İ.r.e.m.c.e
miyav kedicik
melek bahar
biricitconsungunlugu
Nesrin
asabi bakire

ve mim'i cevaplamak isteyen herkes.

Hepinizi öpenzi,

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. :)) tesekkur ederım canım,bende yazayım bakalım nasıl olacak:)

    YanıtlaSil
  2. Hımm, bir düşünelim bakalım:)

    YanıtlaSil
  3. :) hislerime tercüman olmuşsun görmek istemediklerim konusunda :))

    YanıtlaSil
  4. http://nesrinmutlu.blogspot.com/2012/12/mim_30.html

    İşte burada:)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template