14 Aralık 2012 Cuma

Mim'lendim ben yine

Merhaba sevgili okuyucu,

Çook sevgili melek bahar beni mim'lemiş sağolsun. Uzun zamandır mim cevaplamıyodum, iyi oldu bu. Gelelim sorulara ve benim verdiğim cevaplara:


  • Mantığın mı yoksa duyguların mı ön plandadır?
Sanırım yerine göre değişiyor. Aslında normalde inanılmaz duygusal bi insanımdır ama yeri geliyor sadece mantığımla hareket ederken buluyorum kendimi. O halime ben bile şaşırıyorum açıkçası:)  Nabza göre şerbet veriyorum sanırım :)

  • İnsanlar niye mutlu değiller? Niye gözlerinin önündeki mutlulukları görmüyor ve şükretmesini bilmiyorlar?
Bazılarının gerçekten şükredecek bişeyi olmayabiliyor. Bi de bana başkasının acınası halini görüp kendi haline şükretmek çok gaddarca geliyor. Küçük şeylerden mutlu olabilme yeteneği sanırım büyüdükçe çocuk masumiyeti ile birlikte yok oluyor.

  • Çok para harcayıp keşke almasaydım yada harcamasaydım dediğin bir şey var mı?
Bişeye çok para vereceksem çok düşünürüm, iyice ölçer biçerim. Bu yüzden de genellikle  pişman olmam. Genellikle gereksiz yere çok paralar da harcamam zaten. Tutumlu biriyimdir. 


  • Haklı olduğun bir konuda hakkını savunur musun yoksa susmak adalet mi dersin?
Genellikle "içi dışı bir", "dobra" hatta "patavatsız" olarak adlandırabileceğiniz bi insan olduğum için haksızlık karşısında genellikte susmam, aksine fena carlarım :) Üniversitedeyken bi hocamla bile kavga etmiştim sırf böyle bi sebepten ötürü :)
  • Tok gözlü müsün yoksa her şeyim olsun diyenlerden misin?

Valla gayet tok gözlü bi insanım. Şimdiki kızları gördükçe diyorum ki benim kocam ne şanslı ki benim gibi bi karısı var:))) 


Mimlediklerim;

fistiklitombi

İ.r.e.m.c.e

Hepinizi öpenzi,

K.D.


1 kişi bişi demiş::

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template