30 Aralık 2012 Pazar

Ruhundaki Zehirle Yüzleş - Tess Gerritsen

Ya ben ne zaman bi kitap tanıtımı yapsam bu mutlaka bi Tess Gerritsen kitabı oluyo nedense :) Valla bu kadının kitaplarını okuyunca başka kitaplar bana yavan geliyo okuyasım gelmiyo onları. 




Çıkar çıkmaz aldığım ancak sallana sallana anca bugün bitirebildiğim bu kitap Tess'in diğer romanları gibi yine beni tatmin etti. Okurken kızım Buffy de horultuları ve rüya görürken çıkardığı acayip sesler ile bana eşlik etti sağolsun. Bi ara da kitabı alıp yemeye çalıştı gerçi ama olsun :)

Bu kitap tıbbi gerilimden çok polisiye-gerilim tadındaydı. Tess'in pek çok romanında mevcut "rahatsız edici ceset tabirleri" bu kitapta yoktu belki ondan, belki de çok uzun süre elimde kaldığından olsa gerek "Ayy ne olcak acaba" heyecanını bana yaşatmadı ama tabii ki okurken sıkılmadım. 

Tess Gerritsen hayranlarına bu kitabı tavsiye etmeme gerek yok zannedersem, zira hepsi çoktaaan alıp okumuştur zaten :) Henüz Tess Gerritsen okumamış diğer arkadaşlara tabii ki Tess'in diğer kitapları gibi bunu da tavsiye ediyorum.

Bu arada Martı Yayınevi'nde çıkan bu kitap her ne kadar 351 sayfa gibi görünse de 301. sayfadan sonrası "Live To Tell" isimli romanın ilk 3 bölümünü içeriyor bilginize...

Sanırım bu aralar pek polisiye-gerilim havamda değilim. Canım güzel aşk romanları okumak istiyor. Varsa eğer öneriniz, bu post'un altına beklerim.

Bu arada muhtemelen benim için 2012'nin son post'u muhtemelen bu olacak. Bu yüzden hepinize şimdiden mutlu yıllar diliyorum.


Görsel burdan alınmıştır.

2013 hepinize sağlık, aşk, huzur ve mutluluk getirsin...

Öpenzi,


K.D.


0 kişi bişi demiş::

Yorum Gönder

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template