25 Aralık 2012 Salı

Tembelim ben tembel

Gün geçmiyor ki ben yine isyanlara girmeyeyim sevgili okuyucu... 

Kitap okuma hızım hayvan gibi düşüşte... Tembellikte rekor üstüne rekor kırmaya devam ediyorum... 

Geçen hafta eşimin babaannesi bizdeydi, dolayısıyla mutfağa sadece "yemek yemek" için girer oldum. Şimdi babaannemiz de evine dönünceeee mutfak işleri yine ellerimden öperrrrr.  

Okulda da hiç bişey yapasım yok, yeminle "çalışıyor gibi görünmeye çalışmak"tan yoruldum. 

Zaten benim sürüngen filan olmam lazımmış ki kışın bi güzel hibernasyona gireyim, uyanıkken de bi iş yapasım yok zira. Yaz olunca uyanır denize girerim işte, plajda kukumun üstüne kitap koyup fotoğrafını çeker, Instagram'da paylaşırım filan... 

Bak daha cevaplanacak 2 mim var. 

Allah'ını seven üstüme battaniye atsın :(

2 kişi bişi demiş::

  1. ayy canım benim kış sana iyi gelmemiş sen yazı sevenlerdensin herhalde :)

    YanıtlaSil
  2. pişşştt kalk bakim ordan hemen kalk kalk kalk :D
    sonra iroş her yanım yağ bağladı dersin duymam ona göre :P

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template