7 Aralık 2012 Cuma

Vuhuuu yeterliyim bebişimmm

Herkese merhaba!

Uzun zamandır blogumla aktif olarak ilgilenemiyodum, malumunuz doktora yeterlilik sınavım vardı. Uzun ve sancılı bir bekleme ve çalışma sürecinden (yaklaşık 4 ay) sonra dün itibariyle doktora yeterliliğimi vermiş bulunuyorum:)) Yaklaşık 3.5 saat süren bir yazılıdan sonra sözlü sınava girip her ikisinden de başarılı oldum :)) Açık söylemek gerekirse  yazılım çok çok daha iyi geçti ama sözlüde biraz sıçtım :) O da heyecandan yani (kendime bok da sürdürmüyom hani). Zaten danışman hocam da, heyecan yüzünden yazılıda gösterdiğin performansı sözlüde gösteremiyosun dedi. Neyse artık ben sadece geçtiğim için çok ama çoook mutluyum. Resmen böğrüme oturan bi öküz vardı ve dün o öküz sonunda kalktı :)) 

Ümit ediyorum bundan sonra sık sık yazılarımla sizlerle olucam :)

Öpenziii

K.D.

8 kişi bişi demiş::

  1. Tebrik ederim. Hem sizin, hem de bizim adımıza çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim canım. emeklerinin boşa gitmemesine çok sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Tebrikler:) İstiyor muyum bilmiyorum ama darısı başıma diyeyim ben ne olur ne olmaz :D

    YanıtlaSil
  4. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum arkadaşlar. Bu yolun yolcuları için darısı başınıza diyeyim ama bi yandan da Allah kimseye böyle stres yaşatmasın da diyeyim :)

    YanıtlaSil
  5. Ooo maşallah hayırlı olsun çok sevindim.. Şimdi teze başlayacaksın herhalde.. Allahtan sana kolaylıklar diliyorum.. Kendi yeterlilik sözlü sınavımı hatırlıyorum da... Aman Allahım gerçekten berbat ötesi idi...:)) Sen de inşallah bir an evvel kurtulursun..:))
    Selam ve sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. Kuzuuuummmm çok çok çookk tebrikler edenzi muck :)

    YanıtlaSil
  7. miyav kedicik; Hocam çok teşekkür ederim. Evet teze başlayacağım. Tez dönemimin daha rahat geçeceğini ümit ediyorum :)

    İremcim kuşum çok teşekkür ederim, hayatımın dönüm noktasıydı çok şükür atlattım bitti gitti :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template