23 Ocak 2013 Çarşamba

2012'de Okuduğum Kitaplar Mim'i

Günaydın sevgili okuyucu,

Çok sevgili biricit beni mimlemişti geçen hafta. Daha bu sabah anca boş bi zaman bulup neler okudum diye gözden geçirebildim ve sonunda mim'i yanıtlıyorum :)

Geçtiğimiz yıl okuma anlamında benim için oldukça iyi geçti diyebilirim. Oldukça telaşlı evlilik hazırlıkları ve yeterlilik sınavına çalışma temposu içerisinde tamı tamına 18 kitap okumuşum :) Biliyorum çok yüksek bir sayı değil ama hiç yoktan iyidir :) Dilerim ben de bir gün blog'unu takip ettiğim diğer arkadaşlarım gibi 80-100 kitap okuyabilirim...

Gelelim okuduğum kitaplaraaa... Listemin büyük bölümünü tabii ki Tess Gerritsen oluşturuyor :) Fark ettim ki geçen yıl çok fazla çerezlik kitap okumuşum, o yüzden bu yıl bu durumu değiştirmek istiyorum umarım başarırım :)

  1. Açlık Oyunları - Suzanne Collins
  2. Alaycı Kuş - Suzanne Collins
  3. Allah Beni Böyle Yaratmış - PuCCa
  4. Ateşi Yakalamak - Suzanne Collins
  5. Dönüşüm - Franz Kafka
  6. Gece Nöbeti - Tess Gerritsen
  7. Günahkar - Tess Gerritsen
  8. İkiz Bedenler - Tess Gerritsen
  9. Kan Gölü - Tess Gerritsen
  10. Küçük Aptalın Büyük Dünyası - PuCCa
  11. Küçük Mucizeler Dükkanı - Debbie Macomber
  12. Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
  13. Mavi Saçlı Kız - Burçak Çerezcioğlu
  14. Ruhundaki Zehirle Yüzleş - Tess Gerritsen
  15. Siliniş - Tess Gerritsen
  16. Sorun Bende Değil Sende - Pink Freud
  17. Sorun Bendeymiş - Pink Freud
  18. Ve Geri Kalan Her Şey - PuCCa
Okuduğum kitapların yanı sıra 4-5 tane de yarım bıraktığım kitap vardı bu yıl onları da tamamlarım umarım :) 

2012'de okuduğu kitapları henüz yazmamış olan herkesi mimliyorum.

Öpenzi,

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. tessin okumadığım tüm kitaplarını okumuşsun.bu yönden kıskandım :D

    YanıtlaSil
  2. Ben de Tess kitapları aldım birkaç tane ama eksikleri tamamlayıp bir uçtan başlayacağım okumaya inş.:) Keyifli bol okumalar günler :) Buffy'e öpücükler.

    YanıtlaSil
  3. İremcim nazar etme ne olur çalış senin de olur :) Sen hepsini 3 günde okursun o eksik kitapların merak etme :))

    Asabi Bakire'cim Tess seni hayal kırıklığına uğratmayacaktır :) Buffy de öpücüklerini yolluyo :) Apaçi'yi öptükk :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar.. Mimlendiniz ! İyi eğlenceler.. :)
    http://all-about-books-n-books.blogspot.com/

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template