2 Ocak 2013 Çarşamba

eczanemizde.com alışverişim

Merhaba sevgili dostlar bugün 2. post'umla karşınızdayım. 

Bu aralar kendimi mutlu etmek için ya kızım Buffy'ye ya da kendime bol bol para harcıyorum maşallah. Sonra kredi kartı ekstrem gelince gözlerim yuvalarından fırlıyor sanki o kadar parayı ben harcamamışım gibi. Yine de alışverişten vazgeçemiyorum her kadın gibi.

Daha önceden eşimin eczacı bir arkadaşının denemem için verdiği Bioderma Sebium tester lar bitince, e memnun da kalınca ürünlerden almaya karar verdim. Yalnız eczacı arkadaşımıza fiyatları sorunca aldığım cevap sonrası "oha" diye haykırmadan edemedim. Dedim ki ben bunları internette daha ucuza bulurum. Bi kaç siteyi inceledikten sonra eczanemizde.com'un hem uygun fiyatlı hem de güvenilir bir site olduğu kanaatine vardım ve verdim siparişimi.


Efendim, sağda gördüğünüz yüz yıkama jeli 500 ml'lik iki şişe halinde 51 TL. Yani 1 litre jel var maşallah nereme sürceksem o kadar şeyi. Ucuz buldum aldım ama gerçekten de memnun kalmıştım testerını kullandığımda. Kokusu da parfümlü ama çok hafif benim çok hoşuma gitti.

Soldaki set ise Bioderma Sebium AKN, Bioderma Sebium Serum ve H20 temizleyici. Bu set de yanlış hatırlamıyosam 89 TL. Bioderma Sebium AKN krem kullanımı çok hafif bir krem, aynı zamanda makyaj bazı olarak da kullanılabiliyor. Serum ve H2O temizleyicisini kullanmamıştım ama gördüğüm kadarıyla ürünü  kullanan herkes çok memnun. 

Bu arada alışveriş yaparken Bioderma'nın cilt lekeleri için olan ürünlerinin tester'larını istemiştim, sağolsunlar aşağıda gördüklerinizi yollamışlar :) Bi ara yumurtalığımda bulunan kistler için doğum kontrol hapı kullanmıştım da,  o dönemden hapların bana hediyesi pek çok yan etkinin birisi de alnımın ortasında çıkan Avusturalya büyüklüğündeki güneş lekesiydi. BioTaches 'ın emulsion kremini kullanıyorum ne zamandır ama hala bi gelişme yok ne yazık ki. Bi de Bioderma'yı denicem bakalım inşallah iyi gelir.

Ürünleri 1 ay kadar kullandıktan sonra eğer unutmaz isem bi değerlendirme yazıcam. 

Şimdilik benden bu kadar sevgili okuyucu...

Öpenzi...

K.D.

4 kişi bişi demiş::

  1. aldıklarınız hayırlı olsun bende Sebium jeli merak ediyorum ama cilt tipim kuruya dönük normal kurutmasından korkuyorum

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Sanırım ürün karma ve yağlı ciltler için daha uygun ama benim de sadece T bölgemde yağlanma oluyor ona rağmen kullanıyorum. Yanaklarımda vs. herhangi bir kuruma yaratmadı.
    Almak yerine bir eczaneden tester ını bulabilirseniz iyi olur.

    YanıtlaSil
  3. aldıklarını keyifle kullanırsın umarım, Bu haplardan kaynaklı lekeler neredeyse 100de 100'e yakın geçebiliyor ama bence bir cilt bakım uzmanına görün.Onlarınverdiği çok daha uygun fiyatlı açıcılarla lekenden kurtulabilir ve aldığın ürünleri kullanarak yeniden oluşmasını engelleyebilirsin.Bir de ben gittiğim dönemde bana dooktorun söylediği şey , en kötü cilt tipymiş karma ,benim ki de öyle ya, lekelenmeye en müsait ciltmiş.Güneş koruyucusuz yatağa bile girmiyorum 2-3 yıldır:((

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canım. Evet aslında dermotolga gitmem gerek ama mesai saatleri içinde ben de mesaide olduğumdan bi türlü fırsar bulup gidemedim :/ Verdikleri kremlerden bazılarını biliyorum ama onların çoğu dikkat edilmezse daha fazla lekelenmeye sebep oluyor. Zaten doktorlar yazın bu kremleri kullandırmayı kesiyor lekeler iyice artmasın diye. Benim kullandığım ürünün böyle bir problemi yok ama biraz geç etkisini gösteriyor sanırım.

    Valla karma cilt gerçekten çook fenaa :( Yüzümün her yerine ayrı ayrı kremler sürmekten fenalık geldi.

    Hem beyaz tenli hem de karma cilde sahip biri olarak seni çok iyi anlıyorum canım :) Güneş koruyucusuz adım atmıyorum ben de. Bi de kışın sürdükçe yaz mevsimini bana hatırlatan o kokuları nedeniyle iyice depresyona giriyorum :(

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template