9 Ocak 2013 Çarşamba

Özlenen şeyler mim'i

İyi akşamlar sevgili okuyucu,

Yorucu bir günün ardından eve geldim, bilgisayarımı açtım blog okuma listeme girdim bi baktım ki yazılarını bayıla bayıla okuduğum sevgili Melodram beni mim'lemiş! Mim'in konusu özlediğimiz şeyler... Aaah ahh neler özlemedim ki, sıradan bi başlayalım bakalım...

  • Anneannemi ve dedemi özledim. İkisi de uzun yıllar önce vefat ettiler. Küçükken anneannem ablamla benim ellerimize kına yakardı. Kına tutsun diye beklerken biz de öğlen uykusuna yatardık. Dedeme zorla eşek resmi çizdirirdim. O eşek çizerdi ben de eşeğin sıçtığı bokları çizerdim arkasına. Ne manyakmışım lan.
  • Ölen köpeklerim Yesi, Buzi, Lucky ve Phoebe'yi özledim. Ne çok severdim sizi hala alışamadım yokluğunuza güzel kızlarım benim :(
  • Sevdiğim şarkıları radyodan kasete çekmeyi özledim. Hey gidi günler nerdeeen nereye...
  • Koca yaz mevsimini yazlıkta aylaklık yaparak geçirmeyi özledim...
  • Yabancı müzik dinlicem diye İzmir'in yerel kanalı  SKY'daki o zayıf çocuğun programının başlamasını beklemeyi özledim...
  • Ablamla birlikte odamızda oturup televizyon izleyip yabancı dizileri yorumlamayı özledim...
  • Buffy the Vampire Slayer ve Angel'ı izlemeyi özledim!
  • Capital Radio'da Kaan'ı dinlemeyi özledim...
  • Atari oynamayı özledim; "9999999999 in 1"
  • Justin Timberlake'in posterlerine bakıp bakıp hayaller kurmayı özledim...
Kısacası ben çocukluğumu, o masumiyeti, 90'ları çok ama çoook özledim...

Siz neleri özlediniz? Mimlediklerim;

İ.r.e.m.c.e
asabi bakire
Nesrin (Laf Salatası)
melek bahar
AhuDudusu
biricitconsungunlugu

6 kişi bişi demiş::

  1. Cidden manyakmışsın yani.
    Eşeği anladık hadi de, bokları ne oluyor arkadaşım:)
    Azıcık makale okuyayım yaparım mimini :)
    Tam nostalji modundayım zaten:)

    YanıtlaSil
  2. :)) Eşeği çizemiyom ya bari bokunu çizeyim diye düşünüyodum herhalde :) Bi de o boklara bakıp bakıp gülerdim ya kafama sıçayım :)

    YanıtlaSil
  3. Yaz mevsimini eklemeyi unutmuşum ben :) Keşke hep İlkbahar'da falan kalsak ya :(

    YanıtlaSil
  4. Ah annanemin elime yaktığı kınalar aklıma geldi, sanırım bunu ben de özlemişim. :]

    YanıtlaSil
  5. melodram; Valla ben sürekli yaz gelse keşke şeklinde ağlak bi modda olduğumdan unutmam mümkün değil :)

    Burcu BAYRAM; Özlenmicek gibi değil ki dimi ama :(

    YanıtlaSil
  6. canım mımlemeye gelmıstım mımlendığımı oğrendım keske mımledım dıye haber verseydın.
    ben neler neler ozledımkı varya tam benlık:))
    kıtap mımın var bnde:)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template