13 Şubat 2013 Çarşamba

Çekiliş Yok

Ya arkadaş bi katıldığım çekilişi de kazanayım yaaa! Yemin ediyorum içim şişti artık çekilişe filan katılmıcam bi daha. Ben daha bir tane bile kazanamamışken, blogunu takip ettiğim arkadaşlarım onlarca çekiliş kazanıyor! Valla gına geldi artık :( Hayır bi de çok beğeniyorum hediyeleri, gözüm kalıyo 2 gün sonra  başına bişey geliyodur o hediyelerin kesin. 

Madem çekiliş kazanamıyom, bundan sonra kenafir gözlerimle nazar değdircem hediyelerinize :D


Şaka şaka, güle güle kullanın anasını satayım.


K.D.

2 kişi bişi demiş::

  1. Ahahaha bi iki katıldım bende baktım çıkmıyor bıraktım.:) Ama tuğçesel şeylerden kitap kazanmıştım, o da ilk doğru yorumu atana demişti öyle yani.:D

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazmışsınız:) keyifle okudum:)
    bu arada bloğumda çekilişim var belki bu sefer size çıkar:)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template