7 Şubat 2013 Perşembe

Dertlendim


Sizin de benimki gibi dağınık, gamsız ve vurdumduymaz bir kocanız olsaydı siz de dertlenirdiniz kızlar.

Ya bi insanın aldığı bi şeyi tekrardan yerine koyması ne kadar zor olabilir bilmiyorum.

Veya sabah kalktıktan sonra yatağı toplaması...

Hatta akşam oturma odasında atıştırdıktan sonra kalan boş tabak çanağı mutfağa götürmesi...

Kahvaltıdan eli boş kalkmak yerine bi tabak alıp lavabonun kenarına koyması...

Kirlilerini yatak odasında oraya buraya değil kirli sepetine atması...

Ne kadar zor olabilir?



Evlilik zormuş gerçekten. Allah bana kolaylık versin.

7 kişi bişi demiş::

  1. ben öğrenciyken bunu öğrenmiş oldum canım. bir gün kalorifer peteğinin arasından çorap buldum inanabiliyor musun? Şaka gibiler ya :D

    YanıtlaSil
  2. Kalorifer peteğinde çorap mı? :D Benimki koltuk üstlerine çıkarmayı tercih ediyo daha çok. Onları da köpeğimiz buffy kaçırıp evin çeşitli köşelerine atıyo sağolsun. Bunlar bizi anaları sanıyo olabilirler mi ne dersin?
    Of ya öğrenciyken böyle değildi benim kocam :( Bulaşığını kendi yıkardı, yatağını toplardı. Evlenince bi haller oldu ayarları bozuldu ühühühü :(

    YanıtlaSil
  3. Evli diilim ama senin eşin gibi bi kardeşe sahibim.. Allah sabır versin diyorum çünkü annemler evde yokken bende aynılarını yaşıyorum. Gerçekten çok sinir bozucu..

    YanıtlaSil
  4. Sen yapıyorsun diye öyle oluyor işte.
    Sürekli bak bunları yerine koy diye söyleyeceksin başka çaresi yok:)

    YanıtlaSil
  5. damlasakızlı dondurma; sen en azından bi tek annenler yokken uğraşıyosun ya ben napayım :(

    Nesrincim valla sürekli başındayım nazi subayı gibi; güzellikle söylüyorum olmuyor, bağırıp çağırıyorum yine olmuyor artık çıldırmak üzereyim :(

    YanıtlaSil
  6. oyy allah sabırlar versin. ben de yapmaman gerektiğini düşünenlerle aynı fikirdeyim. aynı şeyleri iki gün de sen yap, baksın bakalım ev mi yoksa mezbele mi oluyor yaşadığı yer. erkeklerin bi üstünlüğü yok ki kadınlardan; işte ben bunu anlatamıyorum çevremdeki kimseye..

    YanıtlaSil
  7. Ya ben zaten yapmıyorum artık inadına, o yapana kadar bekliyorum. Ama hala aynı tas, aynı hamam. Off az yiyip bi hizmetçi tutucam kendime :)

    YanıtlaSil

 

Buffy de vampir sayılır Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template